Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 6035 wyświetleń

Wszystko rozebrane..głowice i pompa pojechały do regeneracji głowice będą może pod koniec tygodnia...pompa pewnie pod koniec przyszłego..na razie nie panikuje bo w pole i tak nie da radę wjechać...dzisiaj znowu dolało. Ściągnąłem też bak do czyszczenia ale że ciągnik i tak stoi rozebrany i jest trochę czasu to zastanawiam się nad zrobieniem nowego baku i przeniesieniem go pod kabinę z lewej strony wiem miałem już nic nie robić ale raz że bak był by nowy i czysty a dwa że było by o wiele łatwiej tankować ciągnik.Tylko zastanawia mnie jedna rzecz...czy pompka zasilająca pociągnie paliwo z dołu i z takiej odległości?


Z albumu:

Remonty i udoskonalenia maszyn

  • 141 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 1206 komentarzy obrazka

Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z SONY DSC-HX300

  • 4.3 mm
  • 1/20
  • f f/2.8
  • ISO 800

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • aro1975
  • 321 5097

pociągnie bez problemu - taka sama pompka jest w bizonie i ciągnie z większej odległości bez problemu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Karol
  • Mentos223
  • 208 2315

Pytanie gdzie oddałeś głowice bo jeśli do Korczyny to jakoś nie polecam .....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 14thekamil14
  • 783 3741

Dobry pomysł z tym zbiornikiem pod kabiną, tankowanie na pewno o wiele łatwiejsze :) A co do pomp to ciężko o dobrego fachowca teraz...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Jak dobra to pociągnie , tylko dopilnuj żeby paliwo się nie cofało , bo będą problemy z uruchomianiem . B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelek116a
  • 30 302

Zrobisz na tej wysokości tak jak w zetorach 70xx 52xx itp? To będziesz musiał go za każdym razem przywitać pomachajac pompką, zbiornik niżej i paliwo spływa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 418 2909

@up Uszczelnij sobie układ paliwowy to nie będziesz musiał co rano pompować :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 289 3175

Ja miałem w zetorze 5211 ze musiałem pompować nawet po 2 godzinach morze to wina  jeszcze fabrycznych węzy a dorobiłem zbiornik jest w galerii i nawet jak stoi miesiąc nie odpalany to odpalę bez pompowania to ze paliwo się cofa to wina nieszczelności a w ursusie 360 pewnie też się cofa ale zbiornik jest wyżej i się uzupełnia od razu tak jak w moim patencie         

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Nic nie będzie musiał . małopolanin dobrze mówi . Można jeszcze dodatkowo zaworek zwrotny i nie ma że boli . B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 1401 11087

@Aro1975

 

Czyli nie ma się czym przejmować? W sumie w Zetorze też tak jest i też niby większych problemów nie ma.

 

@Czarek525

 

Pompa pojechała do Krosna . Pierwszy raz tam zawoziłem ale słyszałem o tym Fachowcu dobre opinie. Coś więcej będę mógł powiedzieć jak trochę popracuje.Jak chcesz coś więcej wiedzieć to pisz na Pw.

 

@Mentos223

 

Głowice zawiozłem do Krosna na Zręcińską. Pytałem się kilku osób i polecili mi żeby tam dać..Szwagier robił tam głowice do auta i póki co jest zadowolony a co z tego będzie to zobaczymy.

 

@4thekamil14

 

Właśnie o to tankowanie najbardziej chodzi...dodatkowo można by było wreszcie zabudować przód kabiny tak jak należy ;) No o dobrego fachowca faktycznie ciężko...zobaczymy jak Ten się spisze :) 

 

@Zetorki12

 

Jak będzie ciągnąć to już by było ok.Z cofaniem to sobie można bez większego problemu poradzić bo założę zaworek i powinno śmigać :) 

 

@Pawelek116

@Przybyslawice5211

 

Też właśnie słyszałem o tych problemach..sporo osób na to narzekało ale tak jak pisałem tym się za bardzo nie przejmuję bo założę zaworek zwrotny i już paliwo nie będzie się cofać ;) W C-360 nie ma problemu bo leci grawitacyjnie..i trochę bałem się że jak dam bak u dołu to z takiej odległości z dołu nie pociągnie...

 

 

@Malopolanin64

@Zetorki12

 

Jak piszecie że pociągnie to już dla mnie wystarczający argument. tylko żałuję że nie sprawdziłem jak ta moja pompa by sobie radziła z ciągnięciem z dołu...co do cofania to nie ma większego problemu..wrzuci się zaworek zwrotny i będzie ok :) 

 

Z pierwszych pomiarów wychodzi na to że wejdzie mi tam bak o pojemności prawie  50l więc będzie wystarczający :) Skoro piszecie że będzie śmigać to zbieram materiał i biorę się za robotę :) 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr1216
  • 1199 4998

Pompe paliwową dobrze jest sprawdzać, ja narazie trafilem na dobrego majstra i nie narzekam, poprzedni tak sobie robili pompy, choć mam na wymiane pompe w oborowej to nie złego kopa ma, ale tez troche spala :D Miałem to skorygować ale dałem spokój narazie:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1729 10864

Pociągnie bez lipy aby był drożny otworek w korku zbiornika i drożne przewody to tam zassie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

mnie też czekają głowice :/ jeszcze pompe wtryskową przydało by się zregenerować. A co do baku nie ma to za bardzo sensu, sens by był gdyby szło by coś sensownego wsadzić w miejsce baku, albo skrócić ciągnik xD

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 1401 11087

@Piotr1216

 

Dobrze jest sprawdzać ale mało kto to robi profilaktycznie...Dopiero jak już są jakieś konkretne objawy i niedomagania to dopiero wtedy się ją zawozi do fachowca...:) Ja ostatnim razem woziłem do innego majstra ale to było w 2006 roku :) Od tego czasu pompa nie była ruszana i niby dalej ciągnik ładnie chodził i nie kopcił ale z pompy ubywało oleju i zaczęła walić paliwem w tą rurkę "nadmiarową" 

 

@Adi96

 

Dobrze to słyszeć :) W takim razie będę coś działał w tym temacie ;) 

 

@Songo

 

Spiesz się bo już ostatni moment na to :) U Ciebie przynajmniej masz czym robić bo u mnie teraz wszystko stoi ;) Najgorzej wkurzające jest to nalewanie z baniek bo trzeba się wspinać i kombinować.W miejsce baku można wsadzić nagrzewnicę i odizolować całkiem kabinę od silnika.Ostatnio jeździłem trochę  bez tych blach i tej mojej zabudowy z przodu to było w środku o wiele głośniej więc myślę że jak by szczelnie zamknął tą przestrzeń i ją wygłuszył to największe źródło hałasu było by wyeliminowane. Dodatkowy plus jest taki że maskę przy przeciął i zamocował przy kabinie co znacznie ułatwiło by jej demontaż na czas jakichś remontów ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 332 6476

jako posiadacz 7211 powiem ci że możesz śmiało robić zbiornik pod podłogą , co do ciągnięcia paliwa to je ciągnie pompka zasilająca i zależy na jaką trafisz

 

Ostatnio kupiłem za 100 gmp to nie zaciągła z baku starą spowrotem i pociągła ledwo . Dopiero kupiłem czeską za 200 i zaciągała sama i nie trzeba pompować rano ale już coś nie tak (4 lata mineły) pierwszy rozruch pompuj ale jak powyżej 10 C nie trzeba 

 

No jak tu ktoś wspomniał ta sama pompka zasilająca jest w bizonie a tam dużo niżej bak

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 1401 11087

W takim razie trzeba brać się za robotę ;) Jutro sobie dokładnie wymierzę cały ten bak i zawiozę rysunek  do firmy  gdzie mi wygną elegancką skrzyneczkę.Będzie mniej kombinowania i spawania a cena za taką usługę jest raczej nie wygórowana bo Szwagier już tak różne elementy u nich obrabiał i będziemy coś rzeźbić :) 

 

Co do pompki to miałem założoną taką za prawie 200zł czy to była ta z tych lepszy nie wiem była potrzebna na już(nóż na gardle) i nie miałem innego wyboru i nie wiem czy akurat cena szła w parze z jakością ale póki co śmigała...zobaczymy co powie pompiarz...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 309 5513

Znajomy miał nowego 7211 i od nowości paliwo mu uciekało rok temu pękł mu przewód przelewowy a w Zetorze jest połączony wtryski pompa itp po zainstalowaniu nowego, pompe i tak musiałem wyjać bo dojścia nie było, nowe miedzianki podkładki grube i miękkie i teraz po 2 tygodniach Zetor bierze na kopa bez pompowania. Żadnych patentów tylko dobry montaż  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 1401 11087

@Dominic

 

Póki co nie bo nawet nie ma już teraz czasu żeby dodatkowo przy tym grzebać.

 

@UrsusCzesio

 

Czyli i u mnie też powinno się to powieść:) W zetorze w oryginale jest zaworek zwrotny( chodzi mi o taki na przewodzie)? Czy fabrycznie czegoś takiego nie montowali? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj