nikolas29 456 Opublikowano 19 Lutego 2017 czy to MF..po rozbierali jak WŁadek lodrre Odnośnik do komentarza
damianlech 1 Opublikowano 19 Lutego 2017 jaki ma udzwig ten wozeczek pod tym mostem? i czy polecilbys go.. i jesli mozna wiedziec to ile to kosztuje i jak sie to fachowo nazywa.? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 19 Lutego 2017 Podnośnik nożycowy, udźwig ma około 500kg jest naprawdę fajny ale ma pewną zasadniczą wadę, bo obciążony dosyć gwałtownie opuszcza pod tym względem palecik jest lepszy. Ares to 616 ma urwany wał przedniego napędu nie działa ładowacz i sporo problemów z elektryką. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Lutego 2017 Żeby odjechać tyłem z tymi podporami kabiny odkrecasz zwolnice wpierw czy czepiasz najpierw z góry kabinę a później jak wyjedziesz cała skrzynią z mostami podstawiasz od dołu? Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 19 Lutego 2017 to pryszcz - ja się zastanawiam jak on odkręcił te górne wewnętrzne śruby bo stopnie nie są zdjęte - przez klape w podłodze? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 19 Lutego 2017 A w jakim celu miałem je odkręcać? przecież skrzynia jest przy silniku wyjęty jest tylko most. Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 19 Lutego 2017 Na górze masz 4 śruby między mostem a skrzynią. Te wewnętrzne jak odkręciłeś? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zdziwiłem się bo w sumie co do ich dostępu mają schodki i klapka w podłodze? przez to małe okienko to jedynie łatwiejszy dostęp jest do śrub za silnikiem. Ciężko dostępne są w sumie tylko dwie ale odpowiednimi narzędziami nie ma z nimi problemu. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Lutego 2017 Wrzucisz kiedyś zdjęcia wnętrza skrzyni biegów? Ciekaw jestem, jak wyglądają te rewersy, półbiegi pod obciążeniem i inne power shity. Nikt się zdjęciami z remontu nie dzieli. Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 19 Lutego 2017 @Thomas2135, nie widziałeś nigdy wzmacniacza momentu w ursusie? Wygląda prawie tak samo, tyle że powershift ma więcej tych "sprzęgieł" z tarczkami. Odnośnik do komentarza
lukbold 1057 Opublikowano 19 Lutego 2017 No to chyba tutaj zdjęć się nie doczekasz bo jeszcze byś stwierdził że sam naprawisz :-P Odnośnik do komentarza
lukbold 1057 Opublikowano 19 Lutego 2017 na YouTube tyle dziadostwa smarkacze wrzucają to może by ktoś coś wartościowego wstawił... nawet płatna relacja z rozbiórki, weryfikacji i montażu takiej skrzyni... byłoby coś... Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 20 Lutego 2017 niewiem czemu o schodkach napisałem - chodziło mi o przednie zawieszenie kabiny. Za schodki unosi się kabinę. więc dtawiam na to że uniosłeś odkręciłeś a potem położyłeś spowrotem.. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Lutego 2017 Płatna wysyłana prywatnie wideorelacja z naprawy powershiftu, wymiany synchronizatorów czy rewersu to byłoby coś. Skoro ludzie płacą za papierowe instrukcje i np oryginalna do ursusa kosztowała 300 zł(nikt raczej tego nie kupi) a te nowe to dzidowskie uzupełnienia to czemu by na tym nie zarobić? Ja zapłaciłbym jakby w relacji było opowiedziane krok po kroku co wymontować i na co zwrócić uwagę. Zawsze to tańsze rozwiązanie niż wiezienie na lawecie ponad 200 km i naprawa. Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 20 Lutego 2017 instrukcje serwisowe są dostępne - jedne droższe inne tańsze. Jak masz jakieś doświadczenie to wiele rzeczy sam wykminisz bo luzy łożysk masz podane w łożyskowych katalogach. Synchronizator można ocenić wzrokowo pod warunkiem że już widziałeś taki wcześniej jedynie luz hamulca najprędzej w danych katalogowych ale na to też jest sposób przybliżenia.. W tej skrzyni trzeba bardzo dokładnie obejrzeć zestaw 1-2 i specyficzny układ smarowania trybów z wałka wymaga skontrolowania systemu dostarczania do niego oleju oraz moim zdaniem wymusza uruchamianie ciągnika po dłuższym postoju na pozycji N rewersu i dłuższą chwilę takiej pracy... Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 20 Lutego 2017 Gdybyś miał jeszcze sobie nakupić wszystkich płynnych uszczelek i zabezpieczeń to też wyjdzie kawał grosza - choć widziałem majstra co zamiast anaeroba stosował klej do tapicerek w sprayu i widziałem jego robotę - nie ciekło. Odnośnik do komentarza
lukbold 1057 Opublikowano 20 Lutego 2017 http://www.bima.pl/pl/p/UZYWANE-CZESCI-DO-CIAGNIKA-MASSEY-FERGUSON-3060-SKRZYNIA-BIEGOW-PRZEDNI-MOST/1481 masz skrzynie w częściach tylko opisu brak Odnośnik do komentarza
tespis17 23 Opublikowano 20 Lutego 2017 Ja bym inaczej rozbierał. Ramkę od tura bym zdjął, następnie na sprzęgło, przodem odjechał a potem starałbym się kabiną unieść do góry, tylko u mnie w warsztacie była suwnica, chociaż każdy sposób dobry byle do celu. Patrze że macie szynę do góry w suficie , można przykręcić zblocze ( nawet przesuwne na rolkach) i wtedy każdą kabinę do góry. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Lutego 2017 Na MF świat się nie kończy. Jest jeszcze tyle popularnych marek. Ciekawe czy do każdego ciągnika da się kupić taką instrukcję serwisową, w której są katalogi części i instrukcja jak coś wymienić i wyregulować? Ktoś wie? Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 20 Lutego 2017 kabinę tupodnieść to od chu roboty - lepiej ją kiwać. Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 20 Lutego 2017 Ale wy kombinujecie po co miałem rozbierać go przodem skoro wyjmowałem tył? jak miał bym zdjąć tura ramy rozpołowić wyjąc skrzynię i na koniec most to porażka Panowie ja wiem jak to zrobić pierwszy raz tego nie robiłem Co do kabiny robię to zawsze tak, żeby było mi jak najlżej żebym się bez sensu nie narobił. A co do tego żeby kręcić krok po kroku co i jak to nawet w TVN Turbo nikt wszystkiego nie pokazuje... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się