Skocz do zawartości

Ursus C-355 turbo


jarek7692

po jesiennych testach, zimowych ustawieniach i kolejnych modyfikacjach zaczynam składać wszystko na gotowo do sezonu :)


Rekomendowane komentarze

osiagi są takie że w plugu 4x33 na 3 klasie ziemi i zapiętym 3 biegu została usadzona na moście. mocy przybyło sporo, spalanie spadło. ogólnie teraz silnik ciaga plug 4 tak samo jak wcześniej 3 skiby

Odnośnik do komentarza

turbosprężarka z silnika 1.9 Jtd. dmucha bezpieczne 0.5 bara przy max obciążeniu i obrotach 2200. przy 1800 obr - 0.3 bara. a zaczyna wstawać od 1400 więc jak na mój mały umysł jest ok

Odnośnik do komentarza

dmuch iwstaje prawidłowo.inaczej by było jak by to była turbina ze zmięnną geometrią to by wstawała od małych obrotów

Odnośnik do komentarza

zgadza się kolego ale ze zmienna geometria założyć to już wyższa matematyka;) zaworki n75 vacum pompa i co najważniejsze sterownik a i tak to wszystko mija się z celem bo dmuchanie z dołu bardzo obciąża układ korbowy . więc myślę że ta jest optymalna na seryjny silnik

Odnośnik do komentarza

ja planuje po wiośnie trochę bardziej wejść w turbo w ursusie i dmuchać ok 1.5 bara 

ogólnie plany na głowice z zetora 7211 położone na dwóch uszczelkach przedzielonych blachą,wałek rozrządu i pompa paliwowa z zetora proponował bym obrócić kolektor wydechowy i dać turbinę z przodu dawkę paliwa ruszałeś ?

Odnośnik do komentarza

jednak pozostanie tak jak jest, idealnie mieści się pod maska, praktycznie wgl jej nie widać i wydech w fabrycznym miejscu. odwrócenie go daloby jedynie taką korzyść że bylby krotszy dolot o 30-40 cm a uwierz że to aż tak bardzo nie wpływa na kwestie związaną z doładowaniem (no może jedynie mniejszy turbo-lag, a różnicy nawet byś nie odczuł). No tak jak Ty planujesz to już dużo większe koszta a ja się nie chciałem pakować aż tak bardzo finansowo i ryzykować bo z dmuchania 1.5 bara przybędzie sporo mocy a co za tym idzie dużo większe ryzyko bo wiadomo że silnik wolnossacy nie jest przystosowany do takiego dymania w niego. Choć życzę powodzenia i czekam na efekty ;)

Odnośnik do komentarza

dawka paliwa była ustawiana na stole probierczym i jest odrobine większa niż oryginalna. przy pełnym obciążeniu i doładowaniu jest delikatna czarna mgiełka z wydechu czyli nie jest za mało paliwa

Odnośnik do komentarza

efekty na pewno będą opisane albo chociaż zdjęcia co do odwrócenia kolektora fakt taki że dużo nie daję ale zależnie od dmuchawy można ją schować całkowicie pod maskę u nas ursus to już raczej tylko na wakacjach więc warto próbować zaczynamy z silnikiem prosto po remoncie wał zetorowski po szlifie i tuleje i tłoki albo zetor polska albo mahle no i głowice po uzgodnieniu z szlifiernią nie da rady rozwiercić pod ssące z zetora więc pójdą nowe po odprężeniu raczej dół silnika powinien wytrzymać ponieważ i tak wolno się kręci silnik jedynie się obawiam o tłoki miałem zamiast dawać "kanapkę" pod głowice zebrać tłok ale obawiam się tego wypalania 

Odnośnik do komentarza

przy odprężeniu silnika nie ma obawy o takie dmuchanie jeżeli silnik bez otwierania wytrzymuje 0.8 bara pod obciążeniem chodząc cały sezon w prasie 

Odnośnik do komentarza

na razie niestety nie mam planu na to dobrym rozwiązaniem było by nawiercenie korbowodu lecz każdy wie jakie są korby od ursusa myślałem nad nawierceniem wału jak to jest np. w niektórych silnikach benzynowych doładowanych 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v