Skocz do zawartości

Ursus C-360 3P



Taki sobie rocznik 89 którego dorwał młody agro tuner
Jednym może się podobać drugim nie, ważne że spełnia swe zadanie ^^


Rekomendowane komentarze

Na jakiś rajd off-road się wybierasz, że zamontowane są światła dalekosiężne, zamiast roboczych, które byłyby sto razy przydatniejsze?

były robocze zamontowane ale postanowiłem zamontować je na dachu a zamontowałem dalekosiężne ponieważ mam tam teraz możliwość włączania świateł długich i krótkich ^^ i są stoooo razy ładniejsze xD

 

Alternator dostaje po piz***  :D

Jak będzie nowy to się dowiemy narazie to ja akumulator muszę ładować xD bo alternator jest w opłakanym stanie jeszcze orginalny 

 

Stacyjka z kluczykiem nie parzy w palce?  :D

pfiii gdzie xD jeszcze orginalna instalacja  :D

 

 

Ta spełnia... Ledwo się żarzy...

[galleryimg=659393]

 

Nie pisz komentarza pod komentarzem.Używaj opcji "Edytuj" 

Edytował Prorok

osobne zasilanie i przekaźniki stanowczo wskazane. Pamiętajcie, że alternator 150 A potrzebuje dwa razy tyle obrotów co na fabrycznym kółku a i tak jeszcze będzie licho. Najlepiej one idą jak przeliczysz maks obroty w okolicy 6500 a to już na wieloklinie ale da się...Osobiście mam podobną opinię o ledach. Żarówka świeci niemal dookoła i reflektor jest słusznych rozmiarów dioda tylko w przód i trzeba kombinować z kolimatorami i albo daje skoncentrowany snop albo rozproszony. W żarówce masz dwa w jednym i świeci geometrycznie jak została zaprojektowana plus to co rozproszy. Niema tak wyraźnej granicy. Są lampy led z wieloma źródłami osobno skoncentrowanymi i osobno dającymi poświatę ale to inna liga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v