Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M5111?

Ciągnik Kubota M5111 manewruje na placu gospodarstwa, przygotowując się do pracy w terenie. Wyposażony w silnik Kubota V3800, oferuje moc znamionową 113 KM, co zapewnia efektywność podczas zadań polowych. Czterocylindrowy silnik o pojemności 3,8 litra pozwala na płynne operowanie z różnorodnym osprzętem. Jego mechaniczna skrzynia biegów z 36 przełożeniami zapewnia precyzję i elastyczność w codziennych czynnościach. Na zdjęciu Kubota współpracuje z innymi maszynami, pokazując swoje możliwości w profesjonalnym parku maszynowym. Wytrzymała konstrukcja i zaawansowane rozwiązania techniczne czynią M5111 wszechstronnym narzędziem w każdym gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Występują w wersji 95 i 113 km ;) Skrzynia tak jak w poprzednim modelu M9960 i M8560 mechaniczna.

Mamy tu reduktor trzy pozycyjny ślimak, żółw, zając i do tego po 6 biegów na każdym wraz z 1 półbiegiem.

Dołożono teraz w rączce zmiany biegów guzik włączający sprzęgło tak żeby nie trzeba było go wciskać nogą (bardzo wygodne) rewers jest jak w modelach GX także już sprzęgło elektrohydrauliczne. Jest także większa kabina od poprzednika z siedzeniem pasażera, dwie pamięci obrotów jak w Gx-sie i mamy też automatyczną blokadę mostów;)

@pp1208 w przednim moście mamy LSD i on się sam blokuje jak tylko jedno z kół traci przyczepność. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie działa to bardzo dobrze do tego stopnia,że tylną blokadę używam tylko w sytuacji gdy na przykład trzeba wyciągnąć Classa Merkatora siedzącego na osi w błocie...co miało miejsce w tym mokrym sezonie ale do większych kombajnów to już jechałem większym byczkiem :D

@PawełCNH Orientujesz się czy nadal jest w tej skrzyni pozycja Park czy z niej zrezygnowali ?

myślałem ze jak SCR to rura wydechowa będzie "spuchnięta", do komplety przydało by się zdjęcie jak pod maską to wszystko wygląda. Ciągnik zdecydowanie ładniejszy od poprzedniej serii, mam 2km do polsadu to muszę sobie obejrzeć z ciekawości, bo chęć na zakup nowej Kuboty szybko prysła bo przeczytaniu kilku komentarzy na agrofoto. 

Po komentarzach na AF i innych "internetach" przechodzi chęć na kupno czegokolwiek a czasem nawet na dalsze życie na tej planecie a już na pewno w tym kraju....ale trzeba mieć swój rozum i potrafić przesiać plewy od ziarna i robić to co jest słuszne dla siebie a nie tego co napisał ktoś znikąd i do tego jeszcze najczęściej anonimowo.

Tak,że tego...nie dajmy się zwariować Koledzy. Piszmy co myślimy, czytajmy co inni myślą lub nie myślą a róbmy swoje :D 

Kubota ma swoje plusy i minusy,do 80km bo taki ciągnik chce kupić Kubota ma bardzo fajną propozycje ale nie chce być zdany na łaskę dilera w temacie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. Przedstawiciel w Polsad wmawia wszystkim ze to nieśmiertelna maszyna, a prawdą jest to ze ma prawo się zepsuć jak każdy inny i trzeba wziąć to pod uwagę.

@extrabyk, dźwignia parkingu jest teraz odrębna dźwignią. Pod nią podłączony też jest pneumatyczny hamulec ręczny.

Co ciekawe teraz będzie można pneumatykę wybrać w opcji. Pol Agra już wzięła ciągnik żeby zrobić swoją pneumatykę więc wybór będzie między pneumatyką Tietjen, pneumatyką Pol Agry lub też jej brakiem.

hej,  jakie filtry są pod maską żeby spełniał normę czystości spalin? W jakiejś gazetce czytałem ze ma być scr ale jakoś tu nic takiego nie widzę

 

 

@pp1208 w przednim moście mamy LSD i on się sam blokuje jak tylko jedno z kół traci przyczepność. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie działa to bardzo dobrze do tego stopnia,że tylną blokadę używam tylko w sytuacji gdy na przykład trzeba wyciągnąć Classa Merkatora siedzącego na osi w błocie...co miało miejsce w tym mokrym sezonie ale do większych kombajnów to już jechałem większym byczkiem :D

@PawełCNH Orientujesz się czy nadal jest w tej skrzyni pozycja Park czy z niej zrezygnowali ?

Tak;) masz tam obok dźwignię oddzielną jako Park i Ręczny uruchamiający hamulec w pneumatyce;) w tym modelu też jest ręczny z lewej strony;) 

LSD to tańsza oszczędnościowa wersja blokady dyferencjału Fakt, że coraz częściej spotykana w nowych ciągnikach zwłaszcza mniejszej mocy. Porządna blokada jest sterowana elektro hydraulicznie. Rożnica na korzyść tej drugiej jest taka, że aby LSD zadziałało musi dojść do zerwania przyczepności. Mając blokadę elektro hydrauliczną już za w czasu możemy zblokować dyferencjał i częściowo zapobiegać utraceniu przyczepności.

Są jeszcze producenci oferujący ciągniki podobnej i większych mocy bez dpf. 

Ten ciągnik ma jak wszystkie modele z tym silnikiem wadę w postaci żałośnie niskiego momentu obrotowego. Na uniwersytecie w Nebrasce wydusili z niego ledwie 328 Nm. Porównywalny mocą mf 5711 m ich aż 468. Co jest kolosalną różnicą. Dlatego kubota konsekwentnie ukrywa wartości momentu obrotowego swoich ciągników nie podając ich na oficjalnych stronach.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v