Skocz do zawartości


Dzisiejsza wizyta w Primator Czyżew, mam do niego 3,5km a tak rzadko jestem.

Co widzimy na zdjęciu New Holland CX6080?

Kombajn New Holland CX6080 widoczny na zdjęciu podczas postoju na pokrytym śniegiem placu, odznacza się charakterystyczną żółto-niebieską kolorystyką typową dla tej marki. Model CX6080 to maszyna z serii zbożowej wyposażona w silnik o mocy około 306 KM, co umożliwia efektywną pracę na dużych polach. Model ten posiada tradycyjny bębnowy system omłotu, który zapewnia odpowiednią przepustowość oraz jakość zbioru ziarna. Kombajn oferuje pojemność zbiornika ziarna wynoszącą 9300 litrów, co minimalizuje potrzebę częstego opróżniania podczas żniw. Na zdjęciu nie jest zamontowany heder, co wskazuje na stan postojowy maszyny, gotowej do odpowiedniego wyposażenia w zależności od rodzaju zbieranego materiału. Otoczenie wskazuje na przemysłowy teren z budynkami i sprzętem rolniczym w tle, co sugeruje gotowość do kolejnej sesji roboczej w sezonie żniwnym.




Rekomendowane komentarze

a czemu mam nie porównywać fendta do nh ? z cześciami to zobaczymy ale z tego co słychać żadna firma mało za części nie bierze , nh takiego można wytargować za 640 , tyle że zależy jeszcze kto chce jakie wyposażenie a i oczywiście to cena z 2016 pewnie teraz znowu drożej , tego trochę nie rozumiem czemu te maszyny co roku droższe są

Nh jest lepszym kombajnem. To jest stwiedzenie kolegów co mają  Fendty. Drugi raz Fendta nie kupią a ci znajomico mają MF czy Lawerde zmieniają na  NH.

Nh  teraz  w częsciach staniał.

Np remont sieczkarnie do starego CX to jakieś 30 tyś do nowego z  3 tyś.

Wczoraj mojego TC odbierałem po serwisie z wypadku drogowego. Tylnia blacha sieczkarni ten piuropusz  kosztuję 18 tyś. mi zmieniali  bez kierownic to zapłaciłem 12 tyś a do nowego 1,5 tyś. Cała tylna blacha na wytrząsacze to 16,5 tyś.

Tak ze wymienili mi osłony na hederze i tylne blachy  bez sieczkarni i rachunek 93 tys.

no to nieźle czesał nh za te części , ale zmądrzali nagle co do cen części to fendt nie wiele więcej od nh bierze za takie co tu napisałeś, a co do tych kolegów to różnie zależy komu co pasuje znam gościa co miał claasa mege i kupił teraz dwa fendty takie jak mój , a nie daleki znajomy kupił tucano i mówi że wolałby na rotorze kupić bo ten nie ma wydajności na wytrząsaczach , a znowu kolega jeszcze ze szkoły kupił case i chwali sobie , każdy kupuje co mu odpowiada , ja o cx słyszałem same dobre opinie tak samo jak o fendzie ale zawsze się znajdzie idiota operator

Gość  w w lipcu  jak wracałem w koszenia rzepaku wjechał mi w tył kombajnu, a  dokładnie  w heder  na prostej drodzę, heder uderzył  w kombajn i wpadł do rowu.

Heder z wózkiem wyrwał zaczep w kombajnie wózek uderzył  w  oponę rozrywając ją a heder uderzył  w kombajn od tyłu zgniatając tył, kierownicę i sieczkarni cały tył,  osłony na hederze zostały pogięte i do rowu wpadł do rowu wyrywając wszystkie mocowana, ale nie spadł z  wózka.

To wjechał bus oplandekowany, wózek doszedł mu do nóg  w samochodzie, rama weszła między silnik a padały, na szczęście poduszki uratowały kierowcę.

Po krutce ceny to obudowa sieczkarni 16,5 tyś, obudowa kierownic sieczkarni 12 , tyś komplet 18, Teraz heder osłona pasa motowideł 6,6 tyś, osłona napędu szumachera 4,3 tyś, osłona  z prawej strony, nic tam nie ma  chyba 1,2.

Same naklejki 1,2 tyś. Najbardziej mnie ciekawi pozycja pręt CNH za 6,623 zł, kątownik do bagnetów 1,4 tyś


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v