Skocz do zawartości

Ursus 10014H



- operator rzeźnik zerwał wszystkie śruby na kole słonecznym tylnego mostu- skutki ( brak napędu tylnego mostu)




Rekomendowane komentarze

winni są księgowi, a nie operator... zrywanie ze sprzęgła nie jest dla mnie argumentem przemawiającym za tym, żeby oberwało śruby w dyfrze -sprzęgło oprócz rozłączania i załączania napędu, pełni funkcję zabezpieczenia układu napędowego, i powinno być najsłabszym elementem w układance, wiec zrywy czy co tam robił na blokadzie powinny skutkować zerwaniem tarczy;
czesio200 dobrze powiedział, powinny być nity, bo wypełniają otwór, śruby choćby najlepiej pasowne nigdy tak nie zabezpieczą, a to z tego względu, że (przynajmniej z moich info) otwory w kole talerzowym i obudowie dyfra są nawiercane w osobnych procesach technologicznych (dzięki temu można wymienić samo koło talerzowe a nie komplet z obudową) i zawsze ale to zawsze będą nieosiowe, a śruba nie zapewni takiego pasowania jak nit, trzeba by otwory pod śruby nawiercać w parze (koło talerzowe + obudowa dyfra) i utrzymać ustawienie względem siebie tych elem, żeby na śrubach mogło to poprawnie pracować,

-edit: na miejscu właściciela, poważnie zastanowiłbym się, czy następnym razem nie zastosować nitów... słyszałem o przypadkach, gdzie w starej i połowe słabszej 60'tce po wymianie talerza zrywało śruby, i jednak trzeba było wrócić do nitów... nie zawsze "stara szkoła" jest gorsza od nowoczesnych rozwiązań... a w zasadzie bardzo rzadko...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v