Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w John Deere 6x30

Informacje o zdjęciu John Deere 6120

Zrobione z samsung SM-G530FZ

  • 3,3 mm
  • 1/33
  • f f/2.4
  • ISO 160
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

16 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Po prostu pewnie wywaliło błąd na desce rozdzielczej, ale nie chciało się zajrzeć w instrukcję i spis kodów serwisowych, to facet to olał i się doigrał. Niestety ale taki joderek to nie 60-tka że można totalnie olać kulturę techniczną i olej wymieniać raz na 30 lat.

  • Like 1

Przejrzałem twoją galerie i naszła mnie chwila refleksji :) Czy za 20 lat te zachodnie dzisiejsze maszyny nie będą stały pod płotem ?? Nie mówie że to złe ciągniki może i wykręcą więcej mtg od tych naszych ale kurna czegoś nie rozumiem dziś kupić coś nowego 100 km to wydatek pewnie ok 300 tys który być może przez kilka lat nie będzie wymagał żadnego wkładu ale później ,... przeglądając komenterze pod różnymi ciągnikiami nie spotkałem się chyba z niższą ceną remontu jak 30 tys i w góre gdzięś widziałem 80 tys za remont vario fendta  a przecież nikt nie mówi że jak zrobisz jedno to nie piepsznie coś drugiego. właśnie nad tym się zastanawiam czy każdego bedzie na to stać ? Nie mówie żebyśmy wszyscy mieli ursusy było by nudno mi osobiście one pasują i na mój areał w zupełności wystarczają ale nawet gdyby przyszło mi robić remont generalny co te 8 lat to kurna dużżo taniej mnie to wyniesie jak jakś pierdoła w tym zachodnim. Wiadomo naduży areał nikt nie wyjedzie jednym starym zdezelowanym ursusem  lecz za sam remont  by ursus kupił  a z koleji kupić używke zachod niewiadomego pochodzenia to może być niekończąca sie skarbonka. Tchnęło mnie to troche bo jest grupa osób co twierdzi że zachód sie w ogóle nie psuje a te nasze to wszystko chłam a jednak nie do konca i jak już coś pierdolnie to klękajcie narody. Chciałbym zobaczyć żywotność tych maszyn w warunkach ekslopatacji dawnych kółek rolniczych gdzie  %%% i do przodu :) Zapiepszać kilka lat tylko na to to zeby mieć klime i 20 kg miedzi więcej  nie pojmuje :)

  • Like 4

A z samochodami to jest inaczej? Kupując osobówkę też nigdy nie wiesz do końca co się z nią działo, bo to że sąsiad kupił wychuchanego paseratti to nie znaczy że i Ty będziesz miał takie szczęście.Ile kosztuje nowa turbina do takiego 1.9 TDI? Ile remont zawieszenia i tak dalej? Maszyny podlegają zużyciu i każda się kiedyś zepsuje, różnica jest jedynie taka że zachodnie kiedyś było naprawdę świetnej jakości (Mercedesy W123/124 z samochodów osobowych, Volva F12 z ciężarowych i tak dalej i tak dalej) przez co nawet dzisiaj wiele JD, Fendtów czy Case przy odpowiedniej eksploatacji i konserwacji ma nabite okolice 20-25 000 godzin i nadal pracuje bez zarzutów:

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/niezniszczalni-czyli-john-deere-7810-fendt-816-i-case-ih-magnum-7250,57479.html

 

Za to krajowe jakie jest takie każdy widzi, tak samo i inne tanie marki- Belarusa byś kupił albo Zetora i to tak na dłuższą metę z przeświadczeniem że nie będą sprawiać problemów? Oczywiście to wszystko kwestia właściciela ale cóż, gdyby kierować się tym że krajowe też ma 4 koła i zrobi to samo to by ludzie nie kupowali zachodniego tylko krajowe a że oczekiwali czegoś więcej to już inna kwestia. Ale nie ma co gdybać "łursus miał fajny prototyp 1414S ale rozwalyly zakład decydenty jedne!" bo to już dawno po fakcie i nie na temat.

 

 

Nie trafione bo trudno porównywać de facto najbardziej skomplikowane przekładnie napędowe jakie istnieją do czegokolwiek, choć nie o to chodzi tylko o koszty. Poloneza naprawisz za grosze, części dorwiesz na złomie, Stara i Jelcza to samo, Ursusa i Bizona też. Ale na dłuższą metę chciałbyś jeździć którymś z wymienionych? No chyba niespecjalnie. No i też ile pojeździsz na tych częściach za grosze?

  • Like 1

A z samochodami to jest inaczej? Kupując osobówkę też nigdy nie wiesz do końca co się z nią działo, bo to że sąsiad kupił wychuchanego paseratti to nie znaczy że i Ty będziesz miał takie szczęście.Ile kosztuje nowa turbina do takiego 1.9 TDI? Ile remont zawieszenia i tak dalej? Maszyny podlegają zużyciu i każda się kiedyś zepsuje, różnica jest jedynie taka że zachodnie kiedyś było naprawdę świetnej jakości (Mercedesy W123/124 z samochodów osobowych, Volva F12 z ciężarowych i tak dalej i tak dalej) przez co nawet dzisiaj wiele JD, Fendtów czy Case przy odpowiedniej eksploatacji i konserwacji ma nabite okolice 20-25 000 godzin i nadal pracuje bez zarzutów:

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/niezniszczalni-czyli-john-deere-7810-fendt-816-i-case-ih-magnum-7250,57479.html

 

Za to krajowe jakie jest takie każdy widzi, tak samo i inne tanie marki- Belarusa byś kupił albo Zetora i to tak na dłuższą metę z przeświadczeniem że nie będą sprawiać problemów? Oczywiście to wszystko kwestia właściciela ale cóż, gdyby kierować się tym że krajowe też ma 4 koła i zrobi to samo to by ludzie nie kupowali zachodniego tylko krajowe a że oczekiwali czegoś więcej to już inna kwestia. Ale nie ma co gdybać "łursus miał fajny prototyp 1414S ale rozwalyly zakład decydenty jedne!" bo to już dawno po fakcie i nie na temat.

Fakt faktem te starsze zachodnie tyle kręcą tylko że gdzie nie czytasz to od początku jeden operator oleje z górnej półki itp kolega mechanik wstawił zdjęcie głowicy bodajże fendta który zalewany był wodą przez co wygniła uszczelka pod nią a teraz pokaż mi np tego krytykowanego przez wszystki a wysłużonego c 360 który z nich nigdy nie był zalany wodą tylko płynem ? podejrzewam że takiego na polske nie znajdzie co z ursusa wyjechał i do dziś zalewany jest borygiem, olej superol albo lux co przy 0 stopni wyglada jak karmel a nie wszyscy stosowali sie do tego że to sezonowy olej. Krajowe beda sprawiac mniejsze lub wieksz problemy bo wiadomo ilosc nie jakosc ale znowu przytocze kolejne zdjecie mechanika otóz jest zdjecie zepsutego rewersu kuboty przy turze po 1,8mtg koszt bagatela 7 tys , wiem ze zabrzmi dla wielu was głupio staromodnie czy jeszcze jakoś ale w przasnyszu gosc oferował mi  skrzynie posrednia i przekładniową tylny most z e zwolnicami za 6 tys do 1224 no i wtedy mając  zapas sie nie boje w sezonie kwestia paru godzin przekrecenia i  ursus smiga dalej  a tym bardziej że sa to przeważnie czesci eksportowek bo znowu jest kolejna kwestia skąd pewność ze ze częśc do zachodniego bedzie idealna a jak bedzie miał jaką wade . Ja mówie według siebie wiadomo ktos kiedys musiał kupic tego nowego ursusa normalne sprawa żeby teraz był uzywany ale jakos bylo inaczej a dzis niedosc ze sama elektronika to o cenach juz nie mowie ;) Niedaleko mnie lezy stary pgr mają same zachodnie ale po 5 -6 latach ciągniki idą do chłopów a oni leca po nowego, inne wykorzystanie tej maszyny itp nie zostaja z nia dlugo bo jak zacznie sie cos sypac to koszty przewyzszaja jaki kolwiek sens . I to tego zmierzam ze wielu tych mniejszych sie na czyta na patrzy wykosztuje czesto bez zadnego pojecia uzytkuje a pozniej własnie placze po gazetach , moim zdaniem tak jak np ciezka seria co odniej chciec czy chocby zts podszykowac uzytkowac z głowa i nie wpedzac sie w koszty a co ostatnio zauwazyłem smiesznego wielu sprzedaje te ciagniki a kupuja o tej samej albo mniejszej mocy byle by nowy na podworku stał albo jeszcze lepiej oglądam broszurke kombajnu newholland bodajze nie jestem do konca pewien i jednym z unowoczesnien jest zmiana ekranu lcd radia :) 

Część. Mam do Ciebie takie pytanko, otóż ostatnio zakupiłem John Deere'a 6420 SE i przepracowaniu ok 50 mtg zauważyłem że bierze on trochę oleju (ok 1 litr wziął) ma w chwili obecnej przepracowane 7680 mtg. Nie wiesz może czy ten typ tak ma, czy może trzeba zmienić olej (przyjechał na Rimulu 15W40 ale że nie miałem takiego pod ręką to dodałem Turdusu 15W40). Czy takie objawy mogą świadczyć o tym że trzeba już robić w nim kapitalny remont silnika ?
Z góry dzięki :) (pisze tutaj bo na PW nie mogę wysłać)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.