Skocz do zawartości


Testy oraz relacja z ich przebiegu na którą serdecznie zapraszam,są dźwięki maszyny.

Co widzimy na zdjęciu Testy DF 6150 CShift?

Ciągnik Deutz-Fahr 6150 CShift pracuje na polu z agregatem uprawowo-siewnym, wykorzystując swoją znaczną moc 156 KM i wydajny 6-cylindrowy silnik Deutz TCD 6.1 L o pojemności 6.1 litra. Dzięki nowoczesnej skrzyni biegów CShift, operator ma pełną kontrolę nad przełożeniami, co umożliwia płynne dostosowanie prędkości do zmieniających się warunków polowych. Tylni TUZ o maksymalnym udźwigu 9200 kg zapewnia łatwość w podnoszeniu i manewrowaniu maszyną towarzyszącą, co jest kluczowe podczas intensywnych prac siewnych. Model ten, uchwycony w trakcie dynamicznych testów, demonstruje swoją skuteczność w trudnych warunkach polowych, scala zaawansowaną technologię z praktycznym zastosowaniem w rolnictwie.




Rekomendowane komentarze

Ja to jestem bardzo słabo obeznany, ale valtry chyba w tej cenie nie kupisz. Nam dealer zaśpiewał za N113 w standardzie 240tyś netto jako cene wyjściową :)

to zaśpiewał bardzo dużo, 20 tysięcy można od tej ceny spokojnie odjąć, za 300 netto to można mieć valtrę w porządku wyposażoną i o takiej mocy a tutaj nie ma nawet przedniego tuza i womu który kosztuje 20 tys.... chyba że te 300 tysięcy to cena wyjściowa a nie taka za która można go kupić, wtedy wyjdzie taniej niż valtra

chora cena, za taką cenę można mieć valtrę, df nie dorównuje jej do pięt...

Z ceny jeszcze można zejść a na pewno  za taką cenę nie kupisz Valtry 6cyl. i w takim wyposażeniu wiem bo sam brałem ofertę to za 290tyś netto Valtra N134 Active,a co do porównania to Nowe DF będą gabarytowo większe bo aktualna seria 6 nie ma jakiś pokaźnych gabarytów

@cehes chyba ty.no ale tu wiadomo najwięcej krzyczą obrońcy czegoś co samo się nie obroni. ciekaw jestem w czym ta valtra jest niby lepsza? bo ani kabiną czy silnikiem a napewno juz układem napędowym czy hydrauliką nie przewyższa DF . pewnie zaraz tu gówno burza będzie ale taka jest prawda. jak dla mnie możecie wszyscy sobie valtrami jeździć. kolega ma dwie i niczym te ciągniki się nie wywyzszaja a psują się tak samo jak inne

To ostatecznie różnica w full wypasie DF 6150 CSHift a Valtra Versu wyniosłaby 20-30tyś czyli co kto woli Valtra na DUŻY PLUS gabaryty.

Full wypas to mogą być całkowicie dwie różne rzeczy, dla porównania w valtrze są dwa układy amortyzacji kabiny i ośki , pomiędzy jednym a drugim różnica to 10 tys. Zł, więc wystarczy jeden taki drobiazg i cena jest całkowicie inna, za komplet opon innej marki może byc cena wyższa o kolejne 5-8 tysięcy, za climatronic a zwykłą klimę dopłata to kolejne 5 tys., za fotel mimo iż pneumatyczny to pomiędzy najtańszym a najdroższym różnica to 10 tysięcy i można wymieniać jeszcze tak długo... Mogę się założyć że tą valtra co kolega napisał da się złożyć także i za 450 netto...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v