Skocz do zawartości


;)

Końcówki miały luz jak cholera , pocisnąłem szybciej po dołkach bo zaczynało padać no i się rozlazło (pękł drążek układu kierowniczego) , dojechać się dało , aktualnie oryginalny drążek stoi w garażu a w farmtracu końcówki i drążek z mf 3 cyl po przeróbce jest zamontowany - na razie kilka mth bez zarzutu :)

Co widzimy na zdjęciu Farmtrac 555?

Ciągnik Farmtrac 555 wykonuje prace na placu gospodarstwa, wyróżniając się swoją mocą 48 KM, co umożliwia efektywne wykonywanie różnorodnych zadań rolniczych. Wyposażony w silnik Perkins o czterech cylindrach i pojemności 3.152 litra, Farmtrac 555 jest znany z prostoty konstrukcji i niezawodności działania w zróżnicowanych warunkach terenowych. Skrzynia biegów mechaniczna 8/2 pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości do wykonywanych zadań, co jest nieocenione podczas współpracy z maszynami towarzyszącymi na terenie gospodarstwa. Maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 1800 kg umożliwia efektywną współpracę z ciężkimi narzędziami, co sprawia, że ciągnik ten jest wszechstronnym partnerem do codziennych prac polowych i transportowych.


Rekomendowane komentarze

@Izydor , ba , mówili sprzedaj wszystkie stare a kup jednego dużego nowego :D  W c-330 36 lat mija na pierwszych końcówkach :)

 

 W składnicach i sklepach (grene) nie szło dostać , jedynie u producenta a tam cena około 130-150 zł za sztukę + wysyłka , więc dałoby to koszt ponad 300 zł (za dwie które miały największy luz , a wszystkich jest 4 ), może i koszty nie tragiczne , ale jeśli znów po paru set mth się wyrobią i znowu trzeba będzie takie same pieniądze wydać ?

 

  Tym czasem koszt przeróbki wyniósł jakieś 140 zł (oryginały Waryńskiego) .

Zkordalski - w tym samym modelu ? Co tam smarowac jak końcówki smarowniczki nie miały a wykonane były sto razy gorzej niż najgorsze rzemiosło robi do Ursusa ;) Zwrotnice smaruje dość często , kola podczas skrętu nie stawiają dużego oporu bo są opony większe i w 3 paski .

Teraz to strach cos nowego z części kupić , najlepsze o tym przekonanie mam na przykładzie bizona .

A wystarczy regularnie samrować i dokręcać luzy . Taka prawda. Mój ft ma 8000 mth i jakoś tego nie ma ale trzeba wszystko doglądać jak robisz przegląd . A wszystkie części dostaniesz w AGROTRAKTOR Bagienice za przyzwoitą cenę

 

Z gówna bata nie ukręcisz. Prawda jest taka, że w d*pie byłeś i gówno widziałeś. Nie oceniaj ludzi jak dbają o sprzęt skoro ich nie znasz, nie widziałeś, nie słyszałeś. Póki co to potrafisz tylko kazdemu pisać - "nie dbasz,nie wymieniasz,nie dokręcasz, Twoja wina" Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v