Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

przy włączaniu 3 i 4 można perzy okazji przyczepę wykiprować te wajchy są blisko siebie

Nie wiem czy coś teraz zmienili, ale siedziałem rok temu w C-380 to faktycznie podczas wrzucania 4, trzymając z prawej strony gałkę dźwigni zmiany biegów. Dłoń kolidowała z dźwignią hydrauliki. Chociaż i tak było w nim najmniej tych niedogodności.

Widzę iż nadal nie ma żadnej rolety na przednia szybę i zapewne na okno dachowe co w połączeniu z duża powierzchnią szklaną oraz niebarwionymi szybami daje niezłą szklarnię w środku. Mam przynajmniej nadzieje że klimatyzacja w nim jest?

 

Mimo wszystko gratuluje zakupu i życzę bezawaryjnej pracy oraz zadowolenia z wyboru.

Nie wiem czy coś teraz zmienili, ale siedziałem rok temu w C-380 to faktycznie podczas wrzucania 4, trzymając z prawej strony gałkę dźwigni zmiany biegów. Dłoń kolidowała z dźwignią hydrauliki. Chociaż i tak było w nim najmniej tych niedogodności.

Widzę iż nadal nie ma żadnej rolety na przednia szybę i zapewne na okno dachowe co w połączeniu z duża powierzchnią szklaną oraz niebarwionymi szybami daje niezłą szklarnię w środku. Mam przynajmniej nadzieje że klimatyzacja w nim jest?

 

Mimo wszystko gratuluje zakupu i życzę bezawaryjnej pracy oraz zadowolenia z wyboru.

Klima jest i działa świetnie okno dachowe jest przyciemniane a drążek od wywrotu jest tak blisko bo on ma 3 sekcje jak są 2 to tego drążka przy biegach nie ma i co mi się bardzo podoba to już ma uszykowane miejsce i mocowania do przedniego WOM 

5-leci :-)Gratuluję nowego URSUSA :-) oczywiste że wszyscy użytkownicy lub raczej fani zachodnich ciągników będą wytykać nawet że kurz na URSUSA siądzie a na ich "pięknych maszynach" to podczas najcięższych prac polowych to nawet pyłek nie padnie :-) Oczywiście dlatego że one są zrobione ze złota to nawet kurz ni mucha nie siada hahaha !!!

Ale w dżondyrze jak słupek kabiny na środku, do tego tłumik i filtr przed oczami to nie przeszkadza, a jak coś w ursusie to już lament na całą łunje!

 

Tyle że w "ciuchciach", jak to mówią na stare JD, te słupek kabiny zgrywa się idealnie z tłumikiem i zaciągiem powietrza, a po dłuższej chwili nie zwraca się na to uwagi. Your argument is invalid.

Do zdjęcia trzeba było szybę otworzyć. pokaż jeszcze jak to wygląda z siedziska operatora widok na maskę. N skrzyni biegów jest tabliczka z typem skrzyni?

Dżojstik od ładowacza ma regulację miejsca czy jest tak zamontowany już na sztywno?

Dżojstik jest regulowany widok na maskę jest bardzo dobry wieczorem wrzucę więcej fotek 

Gratuluję nowego nabytku! 

 

Mam do Was jeszcze jedno małe pytanie. Czy zauważyliście że producent z Lublina nie zbyt przykłada się do wykonania detali w kabinie i nawet nie stara się tego w żaden sposób poprawić? Co prawda zaprezentowali na Kielcach obudowane dźwignie tylnego TUZ, ale jak widzę do tej pory tego nie wprowadzili do seryjnych modeli, podobnie jak kierownicy z deską rozdzielczą. Płacąc te 100 tys netto wymagam co najmniej takich luksusów jak w MAJORZE 80 i Framtrac 675DT King. 

 

Jakieś tam drobiazgi zmienili min. wykładzine na podłodze. Ale to fakt i dobrze że to poruszyłeś ten temat bo te dźwignie TUZ wyglądają jakby żywcem z jakiegoś 40-letniego ciągnika wycięte. W ponad 30letnich DF Dx jest to o wiele lepiej rozwiązane i moim zdaniem tak powinno to wyglądac w nowym Ursusie.

 

A jak ta kierownica się regulowała w tym poprawionym z Kielc? Nadal zablokowanie i odblokowanie obsługuje się po przez zakręcenie takiej łapki (Jak w Zetorach, FT i Ursusach) Czy może jest już normalna dźwignia lub pedał do tej czynności?

 

 

No za ciekawie ta kierownica to się nie prezentowała. W jednym ciągniku chyba c-385 wyleciał przycisk od świateł na panelu dolnym kierownicy. W ogóle te plastiki były słabo połączone. Z tego co dowiedziałem się na Kielcach od przedstawiciela to te ciągniki a na pewno model c-3150 power na transmisji ZF były złożone kilka dni przed targami stąd te nie do ciągnięcia. Według mnie to nie jest żadne wytłumaczenie. Jeżeli wiem że czeka mnie jakaś ważna "impreza" to ja się przygotowuje od dłuższego czasu z dużym wyprzedzeniem aby wszystko było perfekcyjnie. To trochę źle o nich świadczy. Wiele osób w komentarzach wypisuje ze Ursusy są chińskie co mnie bardzo irytuje bo to prawda nie jest, ale się w cale nie dziwie tym hejterom ze tak twierdzą bo oni mają rację. Jakość wykończenia i starań marki aby co kolwiek z tym zrobić jest zerowa. Za nim coś zaprezentujecie zróbcie to dokładnie. Tak samo jak z ciągnikiem na transmisji vigus. Zmieniacie oznakowanie z "U-4150" na C-3150V power. Całą gamę ciężkich ciągników chcą zaprezentować na Agro tech Kielce 2017, a z tego co widzę chyba jeszcze nie mają podwykonawcy który przetestuje im transmisję. Mam nadzieje ze zdążą do przyszłorocznych targów. Także trzy mam za Was Ursus kciuki mam nadzieje ze mnie nie zawiedziecie.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v