Skocz do zawartości
  • Like 3



Rekomendowane komentarze

...a ja nie chwaląc się robiłem mały remont kapitalny na praktyce w PGRze w oryginalnym K700 z silnikiem JAMZ V8. Wał nie był ruszany. Tylko nowe panewki i tłoki z pierścieniami bo reszta była OK. Wszystko to robione było na ciągniku bez rozpoławiania itp. Tylko zdjęte głowice i misa olejowa. Już nie pamiętam ile czasu to zajęło ale dość szybko w przeciwieństwie do wymiany opony, która to operacja trwała cały dzień przy pomocy dwóch młotów po 10 kg. każdy i dwóch oryginalnych montażówek wielkości konkretnego łoma...na pamiątkę mam tłok z tego silnika B)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v