Skocz do zawartości

Pronar 5440



Szepietowo 25.06.2016


Rekomendowane komentarze

ale egr to zupełnie inna para kaloszy, inne zjawisko tu wchodzi w grę. DPF czy FAP to także co innego ale ustawienie silnika na wyższą temperaturę spalania obniża zawartość pm10 i pm6 w spalinach i w silnikach z dodatkiem mocznika filtr wytrzyma więcej i nie wpływa tak mocno ma pogarszanie osiągów, że o mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo do konserwacji tego filtra nie wspomnę. Mi chodzi o rzeczywiste interwencje serwisu do ad blue. Może jakiś specjalny post założyć?

musi cofać płyn inaczej uszkodzi układ. adblue zamarza poniżej 10-12 stopni poniżej zera ale co gorsza to się krystalizuje i bez cofania płynu zatkało by zaworki albo przewody. Ciekawy jestem jaki układ siedzi w tych pronarach chyba nie czasami denoxtronik 2 z Boscha jeśli tak to układ jest banalnie prosty. ciężarowe volvo i Renault to ma case i nh też.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v