Skocz do zawartości

Pronar 5440


MgrLukash

Szepietowo 25.06.2016


Rekomendowane komentarze

Tak i przełączniki masz ze słupka zabrane a na podsufitce jest taki panel do właczania jak w Ursusie, monitor na słupku do kamery cofania i z tego co mówił przedstawiciel jest też w nim klimatronik(na to nie zwróciłem uwagi bo w nim nie miałem okazji posiedziec)

A i wreszcie załapali - przełącznik od półbiegów jest z przodu dźwigni i nie koliduje z kolanem.

Odnośnik do komentarza

Ale chyba jednak mniej awaryjny będzie ehr Boscha no składa się tylko z potencjometrow i na pewno jest bardziej intuicyjny

Odnośnik do komentarza

Też mi się wydaje że obsługa tego bedzie bardziej skomplikowana, na pewno mniej wygodna - przełącznik do podnoszenia jest bardziej z tyłu panelu( w 5340 jest z przodu) przez co trzeba będzie większe ruchy ręką robic...

 

Moim zdaniem producent powinien zastosowac to taki patent jaki ma Lindner Geotrac 84EP czyli dodatkowe przyciski do obsługi tylnego TUZ w gałce dźwigni rewersu:geotrac-74-panorama-komfortkabine.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v