adikpl1 259 Opublikowano 3 Lipca 2016 Środek ten sam prócz EHR-u z ELTEM Lublin Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 3 Lipca 2016 Tak i przełączniki masz ze słupka zabrane a na podsufitce jest taki panel do właczania jak w Ursusie, monitor na słupku do kamery cofania i z tego co mówił przedstawiciel jest też w nim klimatronik(na to nie zwróciłem uwagi bo w nim nie miałem okazji posiedziec) A i wreszcie załapali - przełącznik od półbiegów jest z przodu dźwigni i nie koliduje z kolanem. Odnośnik do komentarza
dachu127 80 Opublikowano 3 Lipca 2016 Ale chyba jednak mniej awaryjny będzie ehr Boscha no składa się tylko z potencjometrow i na pewno jest bardziej intuicyjny Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 3 Lipca 2016 Też mi się wydaje że obsługa tego bedzie bardziej skomplikowana, na pewno mniej wygodna - przełącznik do podnoszenia jest bardziej z tyłu panelu( w 5340 jest z przodu) przez co trzeba będzie większe ruchy ręką robic... Moim zdaniem producent powinien zastosowac to taki patent jaki ma Lindner Geotrac 84EP czyli dodatkowe przyciski do obsługi tylnego TUZ w gałce dźwigni rewersu: Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się