Skocz do zawartości

Ursus C-355



jak się podoba ze starą atrapą ?

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

jak nie wieżycze kto go robił zapytajcie użytkownika Grzeszmały on wam powiem

bratrolnika liczę to co w 2012 było zrobione i wyszło w tedy 18 tyś potem w 2015 nowe tylne opony 2600 teraz kabina 1000 zł i remont podnośnika ale to takie moje widzi misie bo by jeszcze pochodził i nie gadajcie że jakość kół zębatych jest słaba wszystko chodzi wyśmienicie a na mechanizimie różnicowym nie ma zero złużycza !!! przez tyle lat tak samo na kołach zębatych w skrzyni

Adi96 nie ma czegoś takiego jak tryby tylko koła zębate tak ci upominam

 

nie mówię że moja lepsza nad wszystkie c 360 355 czy 4011 ale Adi96 twierdzi że orginał taki z 1500 mtg jest lepszy od mojego ? jak nie wiadomo co tam siedzi w środku i który licznik był w nim

 

ale ma za to porządne części w środku i się nie boi roboty a ty co podałeś że 15 tyś w remont jak dobry tur kostuje 10 tyś kabina od naglaka np 4200 mamy już 14500 tyś a gdzie reszta ? remont silniak skrzyni mostu zwolnic podnośnika kolumny kierowniczej itp ?

jak ktoś robi remont ciągnika po łebkach to nawet 5 tyś mu nie wyjdzie

widzę że wiesz wszystko lepiej, i moje argumenty i tłumaczenie nie robią na tobie żadnego wrażenia

są na forum użytkownicy ładowaczy firmy Wol-met, za 5tys.zł i chwalą je sobie, ale według ciebie dobry tur zaczyna się od 8tys.zł... co sobie mają pomyśleć ci którzy kupili jednosekcyjnego tura na linkę za 3tys.zł nawet nie chcę wiedzieć

w mojej okolicy takich ciągników jak twój jest na olx wystawione ze 3 strony, ceny od 4900 do 16500zł

fakt że skrzynia jest złożona na nowych częściach nikogo nie będzie interesował, skrzynia ma być sprawna, a czy złożyli ją w fabryce, czy ktoś wsadził w nią grube pieniądze-co za różnica, ma działać i tyle

tak samo silnik, nikt ci nie uwierzy na słowo że wsadzone są w niego części z najwyższej półki, tego nie da się sprawdzić, a każdy woli kupić gorszy stan i samemu wyremontować, i wiedzieć co było robione i na jakich częściach, niż wierzyć w zapewnienia kogoś kto tego ciągnika się chce pozbyć

sam fakt że ktoś pomalował ciągnik przed sprzedażą odstraszy grono potencjalnych nabywców

pamiętaj tylko, nic nie wspominaj przyszłemu nabywcy (o ile się taki w końcu pojawi) o tych niby elementach w silniku żywcem z Zetora, i przeróbkach podnośnika, bo każdy sobie potem pomyśli że jak będzie jeździł po sklepach i dobierał części od nie wiadomo czego (bo co tam jest wsadzone nie wie nikt), zamiast kupić zestaw z półki do C-360 to sobie odpuści, kupi normalny ciągnik złożony ze standardowych części

 

U mnie w gminie facet wystawił C-360 3P za 52tyś, wszyscy w okolicy się z niego śmieli a 100% oryginał ! To skoro twój jest lepszy od oryginału to weź wystaw go może za 72tyś?

Ale tak na serio to to co włożyłem w moją c360, to ok.18tyś (w tym cena traktora i transportu) i jest dobry (no teraz tylko tą zwolnice zrobić), tańszy o 4tyś, młodszy bo z 81 (albo 82 nie pamiętam dokładnie) ni i kabina lux ;)

A u cb? Masz przynajmniej jakieś faktury za te części?

Koszt remontu C-360 na za***istych częściach

silnik 4 tyś

Skrzynia 2 tyś

Most+ podnośnik 3 tyś

układ kierowniczy  1500 zł

 

Więc skąd te 18 tyś ??

Nie wiem kto ci może wierzyć w te głupstwa, i kogo chcesz oszukiwać i po co , i tak w ogólnie nie wiem czemu nikt  tobie nie dał jeszcze ban. no ale .....

 

Kupujesz jakąś obskurną używaną maskę za 100 zł + jakiś dziadowski i pedalski tłumik za 100 zł, więc to ma być te 18 tyś ???

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v