Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 52 2563

i jak smigał?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MichalS394
  • 6 90

radził sobie dobrze, dzięki przedniej osi przesuniętej do tyłu był dużo bardziej zwrotny niż NH T6, wykończenie wnętrza na - względem tego NH, gorszej jakości tapicerka, i materiał na fotelu zarówno kierowcy, jak i pasażera

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 52 2563

a ile za takiego teraz wołają?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Danielek161
  • 117 1626

W niedzielę widziałem jak wracałem z gości 2 takie sprzęty, naprawdę ogromne robiły wrażenie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MichalS394
  • 6 90

fakt, Fendt droższy, ale jeśli chodzi o spalanie to po kilku sezonach różnica cenowa by się wyrównała, i zaczął by na siebie zarabiać dużo więcej. Nie z jednym przedstawicielem handlowym rozmawiałem i jednogłośnie, niezależnie jaką firmę reprezentował, stwierdził wyższość Fendta, nad pozostałymi markami pod tym względem, a w dodatku stosunkowo tanie marki takie nak np. NH mają niemal te same koszty serwisowania, a niestety koszty napraw w bardzo wielu przypadkach nawet droższe, niż ingerencja w Fendta 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 228 9593

Z tym spalaniem to bym polemizował. Wiekszosc testów DLG itp wykazuje ze spalanie w CNH jest czesto niższe niz u konkurencji. nie wiem jak dokładnie w takim przedziale mocy ale mysle że podobnie.  

 

DLa mnie fendt jest lekko przereklamowany,  sa pewne aspekty w których można powiedziec ze jest lepszy ale nie mozna generalizowac że sa takie naj. Ostatnimi laty fendt wypuscił sporo niezbyt udanych silników a awarie były i sa bardzo kosztowne było o tym nawet tu na forum. Ogólnie teraz nie ma tak pancernych maszyn jak 10-20 lat temu i tle. A czy on jest zielony czy czerowny a moze niebieski  dla mnie jest nie wazne aby robił robote i nie wkur... ciagłymi problemami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MichalS394
  • 6 90

a czy ja powiedziałem że jest naj? 930 profi, względem tego case spalił 9 litrów mniej na godzinę pracy z tą samą maszyną i prędkością, tak że rachunek jest wystarczająco prosty, a podpieranie się testami nie jest niczym racjonalnym. Fendt jest w gospodarstwie już 8 rok, i poza okresem gwarancji najbardziej inwazyjną naprawą była wymiana łożysk w przedniej zwolnicy, i tulei (łożysk) wahaczy, Fakt, że serwis był wzywany niejednokrotnie, a przyczyną awarii był zazwyczaj jakiś czujnik nie jest niczym wyjątkowym i denerwującym

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamciow
  • 87 1052

Nie faworyzował bym tak marki fendt, w ostatnim teście TopAgrar nie jest wcale tak kolorowo, nawet to legendarne Vario nie wypada wiele lepiej od AutoCommand w NH, fendta ratuje tylko TMS

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 708 8754

no i się zaczyna .ale prawda jest taka że tylko case dorównał fendtowi w jednym chyba momencie i MF a NH blado wypadł

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • matik123
  • 71 337

wszystko zależy od warunków i operatora, jak cisnął go ile mógł to nie dziwne że więcej spalił, cudów nie ma i na powietrze ten fendt nie chodzi, a jego cena jest wysoko bo tylko korbanek ma go w sprzedaży więc tylko on dyktuje cenę jaka mu się podoba 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MichalS394
  • 6 90

jaka moc ma twój fendt 930 ?

 300km 1000Nm

Co do "ciśnięcia"... to nie jest ursus, tu się pracuje na tempomacie, a obroty silnika i przełożenie jest dobierane do danego obciążenia, jedynie przy pracy z WOM'em trzeba mu ustawić jakieś minimalne, żeby wałek nie schodził poniżej żądanych obrotów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ajgor94
  • 8 234

mamy magnuma 340 tyle że jeszcze tego sprzed liftu i moim zdaniem wcale nie odbiega od Fendta, a za cene Fendta to starczyło na talerzowke jeszcze a robota jest zrobiona na czas. Co do spalania to z Rubinem 9 wychodzi jakies 6 l/ha więc moim zdaniem to dobry wynik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MichalS394
  • 6 90

nie rozumiem waszej gównoburzy, jest Fendt, to jest, miałem kilka maszyn na pokazach, więc mam je z czym porównać, i mówię jak jest, spinajcie się dalej co lepsze, co gorsze, co droższe itp. każdy ma swoje zdanie, więc pasowało by je uszanować. Ja zostaję na stanowisku, że Case nie wypadł źle, lecz spalanie pozostawiło wiele do życzenia, i na gospodarstwie wielkoobszarowym  po prostu Fendt wypadł ekonomiczniej, i z czystym sumieniem zarobił na jedną z maszn z jaką pracuje na samym przepale. Na najbliższy sezon w planach jest sprowadzenie na pokazy MF, Valtre, może JD i kolejnego Fendta, pewne jest to, że NH odpada ze względu na zwrotność i koszty utrzymania/serwisu, Case mimo, że serwis i utrzymanie wygląda podobnie (wyszły z tej samej fabryki) jest bardziej uwzględniany z uwagi na jego zwrotność, a co pokaże czas, wyjdzie w sezonie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.