Skocz do zawartości

Ursus C -360



Jednak kapitalka wał do szlifu idzie panowie ile można zrobić szlifów wału ? Ja mam założone panewki r4 chyba teraz będzie ostatni szlif tak mi się zdaje ? Blok mam rozmrożony w dwóch miejscach , ale to sam sobie z nim poradzę bo po wybiciu tulei nafrezuje pęknięcia na całej długości i zakleję specjalnym klejem do bloków ,jakie polecacie zestawy naprawcze ? W sklepie polecali mahle Krotoszyn i Ursusa , dawać blok do osiowania ? Po ściągnięciu pokrywy od przodu nie ma znaków obcierania koła prasowego o pokrywę to raczej jest ok , głowice idą do szlifu i przeglądu .w panowie może ktoś wie czemu filtr powietrza podaje olej na kolektor ssący ? Wszystkie węże i kolektor upaćkany w oleju , i czy koła zębate na rozrządzie mają mieć trochę luzu na trybach między sobą ? Bo tryby są ok tylko nie wiem czy ten luz ma być z góry dzięki za odpowiedzi

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

osiwanie bloku to zbędne koszty no chyba ze zakładasz inny blok i nie jesteś pewny tej osiowości  ale jak blok zostaje ten sam  i pod panwewkani na bloku nie ma rys i innych oznak ze panewki się obracały to nie rób osiowania

wał korbowy można szlifować 5 razy chociaż uważam że 4 szlif to koniec i pod dużym obciążeniem może coś się zdażyć

zestawy mahle krotoszyn  wychodzą po +-190 zł

panewki bimet

 

a luz na trybach może mieć lekki

Jeśli miałeś rozmrożony blok to osiowanie radzę zrobić, na pewno nie zaszkodzi

Jeśli zrobisz wał na 5 szlif to już nie będzie tak mocny jak powinien być, a w ciężkiej pracy  może pęknąć, więc  Ja lepiej przeznaczyłbym te parę stów w Nowy wał niż  zrobić ten i mieć obawy co do wału

 

Zestawy polecam takie :  Mam takie u siebie 10 lat i są bardzo dobre, a co najważniejsze takie właśnie szły fabryczne :)

 

http://sklep.tzmkalisz.pl/Zestaw-naprawczy-Premium-Plus-C-360-2180140%283,1859,4714%29.aspx

Wtrące swoje kilka groszy a więc:
blok na stół rozbierasz i zawozisz do sprawdzenia płaszczyzny bloku i jak jest potrzeba to osiować. Oni wszystko Ci sprawdzą. Na takich rzeczach nie oszczędzaj. Co do rozrządu nie powinno być luzu. Ma być pasownie. Co do wału to też zawieź do warsztatu niech sprawdza go i wtedy zadecydujesz co dalej.

PS. Jak coś to pisz na priv :)

Już tutaj kilku użytkowników dobrze powiedziało,jeżeli się klei blok lub spawa musisz go zanieść do osiowa mogły nastąpić drobne przesunięcia materiału w bloku  tak samo do planowania zanieś do zakładu niech ci sprawdzą.Wał prawidłowo  jest do 4 szlif a szczerze  do 3 szlifów dobry, dalej 4 może być, jak się zużyje jedynie na złom kup z Ostródy wał będzie dobrze.Co do zestawów to zależy od kieszeni  co themariko podał najlepsze jakościowo  jakie są do tego ciągnika  lub te za 200 zł też powinny być dobre.W rozrządzie to głównie bolec koła pośredniego sie luzował i obcierał o pokrywę bo zamiast stać sztywno i koło na łożysku się obracać to cała ośka się obracała sprawdź czy nie ma luzów  dokładnie jeśli nie ma to zostaw.Co do problemu z filtrem mogło być za dużo oleju uszczelnienia zewnętrzne lub kasety do wymiany .


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v