benyk123 27 Opublikowano 14 Stycznia 2016 5 za dziadka Opłaca się, ja założyłem do C360 Podchodzę ostatnio 15oC mrozu, grzeję i pali z pierwszego bo inaczej akumulatorów i rozrusznika szkoda Odnośnik do komentarza
Roki212 1904 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Jak często zimą się odpala to opłaca, a jak tylko przepalenie co jakiś czas to nie widzę sensu Odnośnik do komentarza
Setik 582 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Jak jest tylko taka możliwość to bym brał a nie zastanawiał się Zawsze to coś pomoże Odnośnik do komentarza
jacek-c-330 548 Opublikowano 14 Stycznia 2016 odpalam czesto jak jest snieg bo jak na razie to cap stoi tylko w garażu wiec pomysle o tym Odnośnik do komentarza
Sianek 167 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Według mnie nie potrzeba, przynajmniej mój ciapur ostatnio na -10 odpalił bez problemu, a działają Ci na pewno te świece żarowe? Jak chcesz to załóż płomieniówke ale bedziesz musiał zrobić jakiś zbiorniczek na rope czy tam nafte, troszke zabawy jest z tym Odnośnik do komentarza
jacek-c-330 548 Opublikowano 14 Stycznia 2016 tak zarowe swiece mi działają i mój tez by odpalił tylko chodzi o akumulator , bo mam dosć mały i zarowe biora strasznie dużo prądu a taka płomienna to mały koszt i dobre efekty podobno Odnośnik do komentarza
Uziu92 8543 Opublikowano 14 Stycznia 2016 moim zdaniem nie warto, u mnie zarowe nie grzaly to dalem nowe, 20 s grzania i palil bez zadnego problemu w -15* Plomieniowa jednak tez swoje musi pociagnac aby spirala nagrzala sie do tego stopnia aby zapalic rope. w c 360 mozna zalozyc dla ulatwienia rozruchu bo tam nie ma zadnego wspomagacza, ale c360 bynajmniej u mnie to najlepiej odpalajacy traktor, do -20 bez problemu. Odnośnik do komentarza
jacek-c-330 548 Opublikowano 15 Stycznia 2016 jak masz dobry akumulator to musi zapalić no i zapłon dobrze ustawiony Odnośnik do komentarza
Roki212 1904 Opublikowano 18 Stycznia 2016 @jacek-c-330 u siebie jak masz zapłon ustawiony idealnie na kołek ? Odnośnik do komentarza
jacek-c-330 548 Opublikowano 19 Stycznia 2016 nie mi ustawiał znajomy i jest chyba opózniony bo przez to gorzej pali na zimnym ale nie ma tragedi i tak zostało na razie Odnośnik do komentarza
Mrmagyster 31 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Grzałeczke sb załóż Grzałka cieczy chłodzącej, chyba że wodą przelewasz Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 29 Stycznia 2016 nawet dwie świece płomieniowe mają mniejszy pobór prądu od jednej żarowej , zmierzcie zimą przy większym mrozie napięcie na zaciskach akumulatora przy grzaniu świec żarowych . potrafi również mocno przysiąść, Odnośnik do komentarza
Mrmagyster 31 Opublikowano 29 Stycznia 2016 nawet dwie świece płomieniowe mają mniejszy pobór prądu od jednej żarowej , zmierzcie zimą przy większym mrozie napięcie na zaciskach akumulatora przy grzaniu świec żarowych . potrafi również mocno przysiąść, Prawda, mam corse 1.5 td i aku normalnie ma 12,6 -12,9 V w chwili nieużywania. Po podwójnym zagrzaniu 4 świec żarowych i uruchomieniu silnika miernik napięcia wskazuje 11.9 V - napięcie poniżej wartości użytkowej. Pomiary wykonywałem tak przy -10 st. C. Włącz światła, nawiew i chwilę trzeba jechać żeby aku się zregenerował Dziwić się, ze ludzie nie mający wyobraźni technicznej stale narzekają jak nie na aku to na rozruszniki itd Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się