Skocz do zawartości

Ursus C-360 3P



Jesienna orka ugoru

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

@krzysztof Te pierwsze silniki co byly w 3p jeszcze angielskie to były super te polskie podróby już nie były tak udane.Dla przykładu w 3 garowych anglicy potrafili założyć turbo i chodziły bez problemu a do polskiego 3 garowca jak dasz turbo to zaraz uszczelkę dmuchnie.Ogólnie silnik udany bardzo oszczędny i zrywny ale wrażliwy na paliwo i łatwo go przeciążyć 

w sumie dziadek mial tego perkinsa od nowosci i nie mial problemu nigdy z nim, i mialem dwa perkinsy i oba mialy taka szpule ze obrotomierz szedl za wyznaczone pole :-D i co do uszczelek to juz norma ze wydmuchuja ale teraz kupilem z morpaku uszczelke czarna z czerwonymi uszczelnieniami i juz 3 lata spokoj więc polecam dla tych co im dmucha miedzianki :-) ogolnie 3p super maszyna, ale ma dwie najwieksze wady i jedna mala, ktore dotycza c360 tez, a mianowicie walek wom razem z pompa podnosnika zalaczany, jakby nie mogli od zetora wziąć pomysl i zrobic pompe i przekaznik zalaczany osobno, to tego te wyjace zwolnice czy tam skrzynia, zetor tez z tym problemu nie mial ale taki juz urok 360 i 3p no i skrzynia mogla by mieć synchronizację jakas lepsza, np jak mf 255 - zero zgrzytow

Nie zwolnice nie skrzynia a dyfer,dyfer możesz zmienić od zetora i masz cicho tylko rozbierania troche i ustawiania ataku a to nie jest taka łatwa sprawa.Jak zaczęto te silniki składać w Polsce  to właśnie zaczęły się problemy  wymagały większej precyzji a  u nas była Chała to nie s-4003 że jako tako się złoży i chodzi tam musi być zrobione porządnie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v