tomekZ058 138 Opublikowano 10 Stycznia 2016 ten 3P to rakieta pracując nim można świat doganiać Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Stycznia 2016 na 3ha to nawet temperatury nie zlapie heh. Ja w tym roku tez ugorow nabralem i to kosilem Odnośnik do komentarza
krzysztof5943 3 Opublikowano 11 Stycznia 2016 ten silnik to najlepszy wymysl anglikow, az mozna im wybaczyć za to ze kierownice w autach maja po zlej stronie :-D Odnośnik do komentarza
rafal13113 144 Opublikowano 11 Stycznia 2016 silnik perkinsa oszczedny i trwały ale mułowaty na wolnych obrotach i to każdy czy 3 czy 6 cylindrów Odnośnik do komentarza
jenrix 5 Opublikowano 11 Stycznia 2016 cóz mój wolne obroty to tylko na postoju widzi, wiec nie narzekam Odnośnik do komentarza
kitowiak 529 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ale jest najgorszy do odpowietrzenia Ale faktycznie moment obrotowy to bardzo dobry jak na ciągniki z tam tych lat Odnośnik do komentarza
jenrix 5 Opublikowano 11 Stycznia 2016 z odpowietrzaniem nie ma problemu jak jest wszystko szczelnie skręcone, gumki nie sparciałe i pompka sprawna Odnośnik do komentarza
krzysztof5943 3 Opublikowano 11 Stycznia 2016 no dokladnie, jak szczelny i wie sie gdzie co kiedy odkrecic to szybko.sie odpowowietrzy, ale na zaciag najszybciej :-P jezdzilem paroma c360 i mam 3p i niby slabszy od 360 ale zadusic go wiele trudniej :-) Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 11 Stycznia 2016 @krzysztof Te pierwsze silniki co byly w 3p jeszcze angielskie to były super te polskie podróby już nie były tak udane.Dla przykładu w 3 garowych anglicy potrafili założyć turbo i chodziły bez problemu a do polskiego 3 garowca jak dasz turbo to zaraz uszczelkę dmuchnie.Ogólnie silnik udany bardzo oszczędny i zrywny ale wrażliwy na paliwo i łatwo go przeciążyć Odnośnik do komentarza
krzysztof5943 3 Opublikowano 11 Stycznia 2016 w sumie dziadek mial tego perkinsa od nowosci i nie mial problemu nigdy z nim, i mialem dwa perkinsy i oba mialy taka szpule ze obrotomierz szedl za wyznaczone pole :-D i co do uszczelek to juz norma ze wydmuchuja ale teraz kupilem z morpaku uszczelke czarna z czerwonymi uszczelnieniami i juz 3 lata spokoj więc polecam dla tych co im dmucha miedzianki :-) ogolnie 3p super maszyna, ale ma dwie najwieksze wady i jedna mala, ktore dotycza c360 tez, a mianowicie walek wom razem z pompa podnosnika zalaczany, jakby nie mogli od zetora wziąć pomysl i zrobic pompe i przekaznik zalaczany osobno, to tego te wyjace zwolnice czy tam skrzynia, zetor tez z tym problemu nie mial ale taki juz urok 360 i 3p no i skrzynia mogla by mieć synchronizację jakas lepsza, np jak mf 255 - zero zgrzytow Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Nie zwolnice nie skrzynia a dyfer,dyfer możesz zmienić od zetora i masz cicho tylko rozbierania troche i ustawiania ataku a to nie jest taka łatwa sprawa.Jak zaczęto te silniki składać w Polsce to właśnie zaczęły się problemy wymagały większej precyzji a u nas była Chała to nie s-4003 że jako tako się złoży i chodzi tam musi być zrobione porządnie Odnośnik do komentarza
tomekZ058 138 Opublikowano 11 Stycznia 2016 z odpowietrzaniem nie ma problemu jak jest wszystko szczelnie skręcone, gumki nie sparciałe i pompka sprawna no i jeszcze odrobina ON bo czasem różnie to bywało Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2016 ja ostatnio w c355 takiej wprawy w biegach dostalem, że mi dawno nie zgrzytło Odnośnik do komentarza
ursus3603p 87 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Adi96 ją zmieniłem cały tył i wraz jeszcze zwolnice słychać. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się