Mateusz3512 461 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Rano było -14, a w ciągu dnia nie wiele mniej i do tego jeszcze wiatr. Odnośnik do komentarza
karolas123 88 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Jak zapalales rano to był zablokowany na D dokąd się nagrzal? Masz automatyczna zmianę polbiegow? Odnośnik do komentarza
Mateusz3512 461 Opublikowano 2 Stycznia 2016 No właśnie rano jak zapaliłem zablokowany był na D, chodził na wolnych obrotach ok 15 min, ale już więcej nie czekałem nic nie pomogło, dopiero jak rozładowywałem drugi rozrzutnik półbiegi się odblokowały. Półbiegi mam zmieniane tą dźwignią od rewersu (przy kierownicy), ręcznie. Zauważyłem, że dopiero jak minie ten niebieski znaczek na zegarze od temperatury półbiegi się odblokowują. Jak na kilka minut zgaszałem ciągnik do załadunku to znów się blokowały, ale później już szybciej wracały. Podsumowując, na większe mrozy ciągnik musi być dobrze rozgrzany, aby wszystko chodziło jak należy, zastanawiam się czy może coś się uszkodzić jak jeździ się na zablokowanym. Odnośnik do komentarza
karolas123 88 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Tak własnie trzeba jezdzic, bo to blokada przed uszkodzeniem mechanizmu półbiegów. Na D nie jest załączony żaden i poki olej sie nie rozgrzeje tak ma być. Poprostu zapytałem z ciekawości, bo u mnie tez długo sie rozgrzewa Odnośnik do komentarza
Mateusz3512 461 Opublikowano 2 Stycznia 2016 mateuszc355 - Też mi się tak wydaje karolas123 - Z jednej strony to dobrze, że zabezpiecza półbiegi, ale jednak trochę długo trzeba czekać aby się odblokowały, na szczęście za dużo pracy nim niema zimą . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się