Tajfun213 18 Opublikowano 29 Listopada 2015 Stoją byki na testach czy nowy nabytek ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 Listopada 2015 Wow bracie ale pocisk Opowiadaj co jak i gdzie... Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 29 Listopada 2015 no robi wrażenie w polu pewnie też choć zaraz znajdzie się jakiś co powiem że nie spełnia jego oczekiwań Odnośnik do komentarza
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 29 Listopada 2015 @iron- bo to nie Fendt i JD. A ciekawostkę powiem że po testach w Głubczycach Axiona pokazowego oznaczonego 9X0 sprawdził się na tyle dobrze że Axionów 900 jeździ tam co najmniej 4 w obecnej chwili a Fendty skończyły się po 2 sztukach. I nawet dealerzy Fendta za plecami przyznają że Axion się Claasowi po prostu udał i to świetny ciągnik. A ten Dojc jest trochę dziwny choć czas pokaże jak to z nim jest. Według mnie SDF spóźnił się o kilka lat. Odnośnik do komentarza
misio3p 2236 Opublikowano 29 Listopada 2015 @Agro tak samo ursus spóźnił się dobre 5 lat z niskobudżetowym ciągnikiem dla małych gospodarstw Mimo to znajdują się nabywcy Odnośnik do komentarza
soltys13 40 Opublikowano 29 Listopada 2015 stylistyka to jest istny majstersztyk silniki też niezłe na Pewno lepszy niż nawalające Same i Lamborghini tej samej mocy. Na Pgr pracuje Deutz Fahr ttv poprzedniej generacji mimo Utopienia go w stawie przez operatora i zrobieniu kilku tysięcy motogodzin nadal działa. Odnośnik do komentarza
lamboR6 5 Opublikowano 30 Listopada 2015 Wow bracie ale pocisk Opowiadaj co jak i gdzie... https://www.facebook.com/profile.php?id=668082096646913&ref=ts&fref=ts stylistyka to jest istny majstersztyk silniki też niezłe na Pewno lepszy niż nawalające Same i Lamborghini tej samej mocy. Na Pgr pracuje Deutz Fahr ttv poprzedniej generacji mimo Utopienia go w stawie przez operatora i zrobieniu kilku tysięcy motogodzin nadal działa. Powiedz iloma Same i Lambo jeździłeś że twierdzisz iż się psują. U mnie jeden ma 8 tyś godz i chciałbym aby każdy mi się tak psuł. Poza tym DF 9340 nie ma odpowiednika w innych kolorach, a to jest traktor bajeczka. Odnośnik do komentarza
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 30 Listopada 2015 @soltys13- ale przecież Same i lambo to to samo tylko że w innym kolorze... W fabryce idzie taśma i jednego dnia dają kolory DF, drugiego Same, trzeciego Lambo a czwartego Hurlimana. @misio3p (pozdrawiam tak w ogóle )- jest jednak mała różnica bo ursus to mała popierduła taniego segmentu która się sprzedaje z racji ceny i dostosowania do małych odbiorców, a 9 TTV to czysto kołchozowa lokomotywa która znajduje raczej odbiorców większych. W niemczech np. numerem jeden jeśli chodzi o sprzedaż jest Agroplus 70 konny, a zaraz po nim John Deere 6R. Również i u nas jakby się przyjrzeć to najwięcej idzie tanich maszyn takich jak JD 5M, NH TD5. i tak dalej. Jakby brać pod uwagę maszyny segmentu premium i wyższej półki to na prawdę mało by ich było. Jednak nie da się ukryć że ostatnimi czasy sporo Axionów 900, Magnumek CVX oraz trochę 9 TTV się pojawiło na rynku, więc klienci odchodzą raczej od tego co się kiedyś głównie kupowało czyli Fendt i JD. Jak widać są lepsze alternatywy (i tańsze- Magnum 380 CVX do 800 brutto, 9 TTV od 700 netto, Axion do 1,5 mln brutto więc cenowo podobnie jak JD i Fendt). Odnośnik do komentarza
misio3p 2236 Opublikowano 30 Listopada 2015 A dziękuję i również pozdrawiam Co do reszty - muszę się tu zgodzić Odnośnik do komentarza
soltys13 40 Opublikowano 30 Listopada 2015 Powiedz iloma Same i Lambo jeździłeś że twierdzisz iż się psują. U mnie jeden ma 8 tyś godz i chciałbym aby każdy mi się tak psuł. Poza tym DF 9340 nie ma odpowiednika w innych kolorach, a to jest traktor bajeczka osobiście nie ale mam tą opinie od 3 użytkowników w tym jednym Lamborghini 100 km pracuje kuzyn. Na gwarancji wysiadła skrzynia w 2 lambo od nowsci problemy z mocą silnika turbina 3 razy wymieniana i głowica.Nadal nie chodzi W same Iron problemy z Elektryką Reszta chodzi . DF jednak ma mniej usterek jest od tamtych lepszy. Chodziło mi o starsza wersje DF TTV 630 tkóreg porownywałem z lambo na obrazku Swoją drogą jestem ciekaw czemu w Polsce nie sprzedają Hurlimanna. Najbardziej doposażone z całe czwórki w segmencie do 120 km Odnośnik do komentarza
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 30 Listopada 2015 Bo Hurliman to marka lokalna. Tak samo można pytać "dlaczego AGCO nie sprzedaje Gleanera w europie". Odnośnik do komentarza
soltys13 40 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Bo Hurliman to marka lokalna. Tak samo można pytać "dlaczego AGCO nie sprzedaje Gleanera w europie". najwięcej jest ich chyba w szwajcarii Odnośnik do komentarza
arturtl 76 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgadza się, najwięcej ich w Szwajcarii, bo marka Hürlimann wywodzi się z tego kraju. Fabryka znajdowała się w mieście Wil. Byłem kiedyś niedaleko u jednego bauera szwajcarskiego, miał 3 stare Hürlimanny, w tym jednego bodajże z lat 50-tych z silnikiem benzynowym Wszystkie dzielnie pracowały w gospodarstwie Odnośnik do komentarza
soltys13 40 Opublikowano 3 Grudnia 2015 U mnie ma sąsiad Hyrlimann H 5140 bodajże. Niestety od tego roku stoi w stodole bo kupił Case IH 5140 Odnośnik do komentarza
SOKAN 13 Opublikowano 5 Lutego 2016 Z forum koleżanka B-44 chciała by zagadać w sprawie agrio pumy. Wyczyść skrzynkę, bo chyba zapchana. Ewentualnie się skontaktuj znią. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się