Skocz do zawartości

Zawory Kubota Japońska jakość i niezawodność



Poszukiwania trzech zaginionych śrub od pokrywy zaworów dwie znaleźli trzeciej brak macie tu swoją niezawodność Kuboty. A miała być taka solidna

Co widzimy na zdjęciu Zawory Kubota Japońska jakość i niezawodność?

Zdjęcie przedstawia ciągnik rolniczy Kubota z serii M, prawdopodobnie model M4, M60 lub M40. Ciągnik ten jest znany ze swojej wszechstronności w pracach rolniczych. Wyposażony w silnik diesla Kubota o mocy w przedziale od 66 do 104 KM, pozwala na efektywną pracę z różnorodnymi narzędziami i maszynami rolniczymi. Dzięki zastosowaniu przekładni mechanicznej, ciągnik zapewnia precyzyjne sterowanie i dostosowanie prędkości do specyficznych potrzeb wykonywanej pracy. Zaawansowany system hydrauliczny umożliwia maksymalny udźwig tylnego TUZ na poziomie do 2500 kg, co jest korzystne przy pracy z ciężkimi narzędziami. Na zdjęciu, widoczne są także elementy serwisowe, co może sugerować przegląd lub naprawę, podkreślając znaczenie regularnej konserwacji dla utrzymania japońskiej jakości maszyn Kubota w optymalnym stanie operacyjnym.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Audi części drogie ale dziś widziałem w A6 tarcze hamulcowe po 6 latach użytkowania i wyglądały bardzo dobrze a właściciel mówił że przy wymianie trzeba było kieszenie czyścić. VW no zależy też jaki model bo samochody są dobre tylko żeby wszędzie był motor 1.9 TDI to by były silniki wieczne. Nie rozumie silnika 2.0 bo to rozwiercony 1.9 albo włożenie do dużego samochodu silnika np. 1.4 i wypiłowane z niego 140km toż to 300tyś i szrot. 

koledzy bo wszystko przez ekodebili i księgowych fakt vag też kilka baboli wypuścił np.2.0pd ale nie ma marki co jest niezawodna na japoncach kończąc .ja mam dwie sztuki audi i nie narzekam .co do części audi i ich ceny to chyba ori cena powala ale jak i w przypadku innych marek bez wyjątku. ale wracając do tematu można sobie w cztery litery wsadzić bajki o legendarnej niezawodności japońskich produktów.

Taaa 1.4tsi i 300tys :D duzo za duzo...

Ps. Wedlug vaga nowy silnik 2.0tsi na lajcie moze wypic 1l oleju na 1000km i nic sobie z tym nie robia

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk

Dlatego ja uważam za słuszne tylko smigiełka na masce :) Mocne i trwałe auta :) Miałem ostatnio kolizje wjechałem w tył A6 swoja e60 u mnie tylko nerka pekła i maska zarysowana a w A6 tył sie złożył jak harmonijka :) Choć niby audi tez mocne auta.

Jak narazie na niemieckich i zachodnio europejskich maszynach sie nie zawiodłem i jestem zadowolony z ich użytkowania czego nie moge powiedziec o polskich.

Ja sam mam audi a3 ale starszej generacji kiedy samochody były tworzone do jazdy a nie do nabijania kasy Aso.Jestem zadowolony. Ale do tych nowszych to już inna bajka vw oduczył się robić dobre silniki.Jakbym miał brać coś nowego ze stajni vaga była by to pewnie skoda bo ceny są ciut wysokie ale lepsze niż inne marki koncernu a wiele części wspólnych z bardziej prestiżowymi markami.Mi się nowy superb bardzo podoba ale te silniki masakra 1.4 na tak wielki samochód.2.0 w wersji za którą trzeba dużo dopłacić trochę lipa bo auto piękne z wyglądu

Dobrze, że właściciel pokazuje jakie to gówno.

Swoją drogą jak można kupić Kubote i to za taką kase (ceni się niesamowicie)? Kolega miał na testy 135 km to jakaś porażka, komfortu ZERO, w kabinie głośno, pali dużo, brzęczy w środku, półbiegów 8 a wchodzą jak w starym ZTSie, zwrotności zero, siły w ogóle... jeśli ktoś to kupi to tylko jeśli przesiądzie się z Ursusa 1224 albo 914...

Za tą kase można kupić zachodnioeuropejski ciągnik (DF, Claas, Case, NH) który będzie "NOWMALNY" i sprawdzony z przyzwoitym komfortem.

Kubote to można porównać do Zetora Forterry maksymalnie...

panowie dużo internetu czytają bo vag nigdzie nie określił że 2.0 może palić 1l oleju. To, że 2,0 to rozwiercone 1,9 może stwierdzić tylko ignorant co nie rozróżnia c330 od c360. To że 1,4 nie przejedzie 300kkm to też bzdura on po sprowadzeniu z Niemiec ma już grubo ponad 300. Ale dla was najlepszy w osobowce jest diesel. Czysta głupota.

Audi części drogie ale dziś widziałem w A6 tarcze hamulcowe po 6 latach użytkowania i wyglądały bardzo dobrze a właściciel mówił że przy wymianie trzeba było kieszenie czyścić. VW no zależy też jaki model bo samochody są dobre tylko żeby wszędzie był motor 1.9 TDI to by były silniki wieczne. Nie rozumie silnika 2.0 bo to rozwiercony 1.9 albo włożenie do dużego samochodu silnika np. 1.4 i wypiłowane z niego 140km toż to 300tyś i szrot. 

 

Zostawcie dyskusję na tematy o których pojęcia nie macie na boku. Bo to tylko śmieszne jest. Niestety wiedza o motoryzacji większości bierze się z periodyków typu auto świat lub doświadczeń z trupami sprowadzonymi gdzieś z zachodu w dobrej cenie. W których olej zmieniał ktoś raz na 5 lat.

1,9 tdi był wytrzymały. Ale 2,0 tdi w vw crafterze przejeżdża ponad 600 tys km. Bez większych problemów. W firmie w której pracuje jeżdżą takie od nowości regularnie serwisowane w aso. Więc nikt mi nie wciśnie, ze 2,0 wytrzyma tylko 300 tys. Po 300 tys to ma większość świeżo sprowadzonych. Ludzie kupują i dalej jeżdżą.

Norma zużycia oleju to zabezpieczenie dla firmy. Nie trzeba wymieniać silników bo któryś pali więcej oleju. 1 l na 1000 km to nic nowego. Mercedes ma podobnie. Tak jak ktoś tu napisał. Problem większości to  fakt, że wybiera diesla choć mało jeździ. tak samo jak wielu wybiera najtańsze egzemplarze ze względu na budżet.

Problem z kubota jest taki, że kilka lat temu wciskano kit, że to dobre bo japońskie, Z jednej fabryki zaprojektowane przez japońskich inżynierów. Japończycy zaprojektowali fakt. Ale reszta to mit. Faktem jest też to, że wielu wybiera ją ze względu na renomę japońskich aut zwłaszcza z lat 90 tych. Bo teraz japońskie nie odstają od konkurencji z europy czy korei.

Kolega z klasy też postawił na Kubote i kupił M108S i M128X (taka jak Twoja, też z turem). Duża sypie się tak samo... Ale na 108 złego słowa nie powie i powiedzieć nie da. Jakby to całkiem co innego było.
Też brat cioteczny ma M7040 z końca 2013 około 1000 godzin, regularnie serwisowany. NA RAZIE zero awarii.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v