Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Krystian92
  • 29 105

a to prawda ze nie wszystkie mają wyjścia powietrza?

Chodzi Ci o filtr powietrza ??? Ja mam w środku zasysa :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Dido12045
  • 4 83

chodzi mi o to ze są modele w ogłoszeniach bez wyprowadzonych przewodòw powietrza na przyczepy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krystian92
  • 29 105

Koła z przodu 28 ?

Zgadza się 28 małe trochę hihihi

 

chodzi mi o to ze są modele w ogłoszeniach bez wyprowadzonych przewodòw powietrza na przyczepy?

Ok nie zrozumiałem do końca o co Ci chodzi no moja nie ma przewodu znaczy się sprężarki  :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 313 1742

a to prawda ze nie wszystkie mają wyjścia powietrza?

 

Zdecydowana większość nie ma, praktycznie mają tylko te, co szły na rynek niemiecki. Prawie cała reszta Europy ma w sprzęcie rolniczym hamulce hydrauliczne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 637 6938

nie te ci szły na Niemcy, ale te co są sprowadzone do nas z raichu, bo dopiero tam doposażano je w pneumatyke

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hemi
  • 17 588

Kumpla jest na 30 z przodu. Powietrze do takiej reni wrzucisz za 1000zł. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 274 3497

dokładnie tak, fabrycznie te renówki wszystkie miały hamulce hydrauliczne, ale niektórzy dokładali pneumatykę tylko to są wyjątki i większość tych modeli jest z hydraulicznymi hamulcami

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krystian92
  • 29 105

Kumpla jest na 30 z przodu. Powietrze do takiej reni wrzucisz za 1000zł. 

Ale też 155.54 ? Oryginalnie jest 28 z przodu też oglądałem 155 to miała właśnie z przodu 30 od mocniejszej 160 tej serii :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1412 6917

A to dlaczego? Pneumatyka w porównaniu do hydrauliki nie ma żadnych zalet.

why? powietrze masz za friko , pobierasz z atmosfery i tam uchodzi zużyte a olej jednak kosztuje pomimo że oprócz wycieków jego większość zostaje w układzie, powietrze ma mniejsze opory przepływu w  rurkach układu ale jest bardziej ściśliwe 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 313 1742

Hamulce hydrauliczne są dużo skuteczniejsze, siłowniki mniejsze, nie trzeba czekać na nabicie powietrza... Argument, że "olej kosztuje" jest dla mnie bzdurny - jest pobierany z ciągnika tak, jak do hydrauliki zewnętrznej. I tak jest w układzie. Wycieki w układzie hamulcowym? Gratuluje... Jedyny koszt oleju to napełnienie instalacji zrobionej od zera (jakbyś się koniecznie uparł uzupełnić w ciągniku to, co wpompuje w przyczepę), ale to są śladowe ilości (małe przekroje przewodów i mały siłownik).

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.