Skocz do zawartości


Na marne codzienne sprzątanie środka sprężonym powietrzem...
Brakuje mu jednak klimatyzacji ;)
FIlm:

Co widzimy na zdjęciu Fendt 309 LSA Turbomatik?

Ciągnik Fendt 309 LSA Turbomatik wykonuje manewry na placu gospodarstwa, przygotowując się do kolejnego dnia pracy. Model ten wyposażony jest w silnik o mocy 88 KM, który zapewnia odpowiednią wydajność podczas zadań rolniczych. Silnik o czterech cylindrach i pojemności skokowej 3,8 litra gwarantuje solidne osiągi i efektywność paliwową. Ciągnik współpracuje z innym sprzętem rolniczym, co umożliwia wszechstronne zastosowanie w gospodarstwie. Dzięki technologii Turbomatik, maszyna oferuje płynne przekazywanie mocy i precyzyjne sterowanie, co jest kluczowe podczas pracy z osprzętem. Patenty Fendta w zakresie przekładni idą w parze z wytrzymałym podwoziem, które pozwala na niezawodne działanie nawet w trudnych warunkach terenowych.


Rekomendowane komentarze

Pojeździj czymś innym niż Zetorem to i zauważysz różnice :) Ja mam i to i to więc mogę coś tam porównać na plus tego co na zdjęciu.

Wersja LS ma 2 "półbiegi" a LSA 3. Po za tym w LSA jest dźwignia krzyżowa do obsługi hydrauliki zewnętrznej która jest bardzo wygodna w obsłudze. Ja nią obsługuję ładowacz czołowy. Sekcji mogą być 2 lub 3 pary.

Kamil z tego co swego czasu udało mi się wy'googlować, to LS a LSA to oznaczenia stosowane w różnych latach. 

Mógłbyś opisać jakie są według ciebie różnice? Jak dbasz tak masz :P

 

Sprawuje się świetnie ;) Rocznik nie chcę skłamać ale chyba 83 lub 84 już się pogubiłem :P Wujek 6 lat temu dał za niego 40 tyś, i przez te lata tylko dołożył do niego nowe opony, obciążnik i wymienił felgi bodajże z takich większych modernizacji/wymian. 

 

Siedzenie grammera robi swoje, uwierz mi ;) Nie wspominając o w miarę wygłuszonej jak na jego rok kabinie no i turbomatiku. Są trzy pary wyjść. 

Tak, jest pneumatyczny grammer ;) 

 

Do tej pory odpukać, tylko sprężyny od łącznika trzeba było zamawiać i filtry i inne drobne pierdółki ;) 

Najlepsze było to, że przy zmianie opon 3 lata temu, dziadek zawoził to do "fachowca" 15 km od domu a ten odwrotnie założył dętkę  :ph34r: Co poskutkowało tym, że odziwo dopiero w tym roku, podczas orki na skarpie przy podniesionym pługu felga przyłapała dętkę no i trzeba było pojechać do wulkanizatora a tam się okazało że wydarło wentyl bo była odwrotnie założona  :lol:  :lol:

A dio inncyh wygód nalezy chocby praca dźwigni od zmiany beigów która pracuje bardzo lekko bez zgrzytów i bardzo krótki ma skok przez co nie trzeba machac po całej kabinie ręka. do tego wszystko jest pod ręką akurat tutaj bez EHR. W tamtym tygiodniu jeździłem u kuzyna 7211 taka pomoc rpzy zasiewach i dawniej mi sie sporo lepiej zetorem jeździło tego raz ze do biegów trzeba sie schylic i użyc siły dwa hyraulika to juz nie ta a trzy to masakra nic do tyłu nie widac wogóle przednie skiby czy przedneigo rzedu redliczek .

Co do biegow i latania po calej kabinie biorac ciezka serie jesli sa nowe wodziki kamienie nic nie lata i tez jest krotki skok na lewarku co do zgrzytow dobrze wyregolowane sprzeglo i hamulec skrzyni to polowa sukcesu ale jesli chodzi o redukcje to trzeba fakt zeby nie zgrzytlo na podwojnym sprzegle redukowac :) ile tu on ma biegow ? Polbieg jeden ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v