Skocz do zawartości

Fendt 309 LSA Turbomatik

Na marne codzienne sprzątanie środka sprężonym powietrzem...
Brakuje mu jednak klimatyzacji ;)
FIlm:



Informacje o zdjęciu Fendt 309 LSA Turbomatik

Zrobione z OLYMPUS IMAGING CORP. SP600UZ

  • 5 mm
  • 10/300
  • f f/3.5
  • ISO 125
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

20 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Pojeździj czymś innym niż Zetorem to i zauważysz różnice :) Ja mam i to i to więc mogę coś tam porównać na plus tego co na zdjęciu.

Wersja LS ma 2 "półbiegi" a LSA 3. Po za tym w LSA jest dźwignia krzyżowa do obsługi hydrauliki zewnętrznej która jest bardzo wygodna w obsłudze. Ja nią obsługuję ładowacz czołowy. Sekcji mogą być 2 lub 3 pary.

Bez klimy ciężko jest utrzymać czystość w kabinie. Żebyś widiział jak wyglądał mój Jasiek po siewie, tutaj to jeszcze czysto ;)

Kamil z tego co swego czasu udało mi się wy'googlować, to LS a LSA to oznaczenia stosowane w różnych latach. 

Mógłbyś opisać jakie są według ciebie różnice? Jak dbasz tak masz :P

 

Sprawuje się świetnie ;) Rocznik nie chcę skłamać ale chyba 83 lub 84 już się pogubiłem :P Wujek 6 lat temu dał za niego 40 tyś, i przez te lata tylko dołożył do niego nowe opony, obciążnik i wymienił felgi bodajże z takich większych modernizacji/wymian. 

 

Siedzenie grammera robi swoje, uwierz mi ;) Nie wspominając o w miarę wygłuszonej jak na jego rok kabinie no i turbomatiku. Są trzy pary wyjść. 

Paweł, to właśnie zdjęcie po siewie, a wiesz czemu tak czysto? Bo w czasie jazdy przednią szybę otworzyłem i już troszkę go przedmuchało  :lol:  :lol:

 

Kamil dzięki za wskazówki ;) Ty w swoim masz EHR? 

Stety i niestety nie mam  :)

 

Reszta różnic to głównie wizualne. Mają inne mocowania kabiny z tyłu, chyba inną oś przednią (zwolnice na pewno ma inne), inna tapicerka pod dachem i na błotnikach. 

Hehe :P

 

Teraz będę przynajmniej wiedział czym jeżdżę, bo zapewne ktoś nie mógł dostać naklejek gdyż maska była lakierowana ;) 

Tak, jest pneumatyczny grammer ;) 

 

Do tej pory odpukać, tylko sprężyny od łącznika trzeba było zamawiać i filtry i inne drobne pierdółki ;) 

Najlepsze było to, że przy zmianie opon 3 lata temu, dziadek zawoził to do "fachowca" 15 km od domu a ten odwrotnie założył dętkę  :ph34r: Co poskutkowało tym, że odziwo dopiero w tym roku, podczas orki na skarpie przy podniesionym pługu felga przyłapała dętkę no i trzeba było pojechać do wulkanizatora a tam się okazało że wydarło wentyl bo była odwrotnie założona  :lol:  :lol:

A dio inncyh wygód nalezy chocby praca dźwigni od zmiany beigów która pracuje bardzo lekko bez zgrzytów i bardzo krótki ma skok przez co nie trzeba machac po całej kabinie ręka. do tego wszystko jest pod ręką akurat tutaj bez EHR. W tamtym tygiodniu jeździłem u kuzyna 7211 taka pomoc rpzy zasiewach i dawniej mi sie sporo lepiej zetorem jeździło tego raz ze do biegów trzeba sie schylic i użyc siły dwa hyraulika to juz nie ta a trzy to masakra nic do tyłu nie widac wogóle przednie skiby czy przedneigo rzedu redliczek .

No z biegami w 100% się zgodzę.  ^^

Tego typu zetorami jeździ się jeszcze jako tako, w wujka 5341 to dopiero biegi dziwnie wchodzą...  :huh:

Nie wspominając o tym, że ma 20km mniej i jest sporo większy, co nie idzie w parze z tym że jest lepszy  :lol:

ale bodajże korbke musiałes usunąć. No i oczywiscie po takiej jeździe zetorem tak mnie głowa bolała bo co się chciałem wychylic to łup w obudowe silniczka tylnej wycieraczki :P Jestem wysoki to akurat idealnie dostawałem :P

Co do biegow i latania po calej kabinie biorac ciezka serie jesli sa nowe wodziki kamienie nic nie lata i tez jest krotki skok na lewarku co do zgrzytow dobrze wyregolowane sprzeglo i hamulec skrzyni to polowa sukcesu ale jesli chodzi o redukcje to trzeba fakt zeby nie zgrzytlo na podwojnym sprzegle redukowac :) ile tu on ma biegow ? Polbieg jeden ?

Biegi to kolejno 1,2 oraz 3 + na każdym półbieg no i żółw/zając i 3 biegi do jazdy 25,30,40 ich oznaczenie odpowiada prędkości jazdy. 

Możesz sobie regulować co chcesz, i tak nie będzie się jeździć jak na turbomatiku ;) hehe

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.