Skocz do zawartości

Zetor 12145



I mam co robic zima :) Kupiony dla tych co pisali ze do lely mam za slaby ciagnik heh :P

  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Opłaca Ci się ładować pewnie nie małe pieniądze w takiego żłopa? Wolne to, biegów nie za wiele, rewersu nie ma klimy brak a przydała by sie w prasie. Mało wyjść hydraulicznych hamulce tylko jednoobwodowe, mały prześwit pomiędzy kołami a podłożem siedzenie tez zapewne zwykłe. Sama hydraulika  nie porywa wydajnością. Do zalet to chyba tylko jedynie cena części i prosta konstrukcja. Myślę, że w cenie ciągnika i remontu była by np renówka w super stanie. Nie zrozum mnie źle ale chciałbym się dowiedzieć co cie głównie skłoniło do zakupu takiego sprzętu? Oczywiście zdaje sobie sprawę, że w twoich rękach traktor będzie odnowiony na 101%i żadna praca nie będzie mu straszna. Kupujac nowe maszyny moze się jednak okazać ze Zetorowi a to zabraknie wyjśc hydr w pługu obrotowym są problemy z zachaczaniem o kabine itd. Do niedawna tez byłem przeciwnikiem zagranicznych sprzetów ale jak widziałem co to potrafi i jak komfortowa może być praca to mocno bym się zastanowił czy nie "zaryzykować". Jest to tylko i wyłącznie subiektywna ocena w żaden sposób nie negująca twojego wyboru. Czy oprócz zetora myślałeś nad inną marką?

Bralem pod uwage masseya ale co znow czlowiek sie nie zna tutaj juz budowe znam na pamiec i wiem juz co go boli. Cena czesci sklonila, brak elektroniki. Spalanie z tego co wszyscy mowia w okolicy malo pala okaze sie nie dlugo. Co do wyjsc ma 2 sekcje, wiekszosc nowych czy to jd czy nh itd w standardzie tez maja 2. Bedzie zalozony rozdzielacz 3 sekcyjny wiec bede mial 4 sekcje wiec do niczego nie braknie a bedzie na linkach wiec o estetyke juz sie nie martwcie. Co do wydajnosci pompy no 42 l d*py nie urywa ale da sie robic :) masa ciagnika na plus i udzwig tylnego tuza. Co do togo ze wolny bedzie przerobiony na 40 skrzynie a biegow jesli chodza polbiegi jest 16 przod 8 tyl wedlog mmnie juz jest czym sb dobrac bo wiadomo jak polowek nie ma to ch*j nie robota. Klima moge zalozyc jak nie bede mial ci robic z kasa w starych zlomach i tak klima nie dziala, nie ktorzy zaczna pisac ze biegi zgrzytaja itp tak zgrzytaja jak sprzeglo wyjechane, hamulec skrzyni zle wyregulowany i wodzikow prawie nie ma. W 10145 chodzi wszystko jak w zygarku. Wloze 20 k plus to co dane i mam ciagnik jak sie nalezy ale za 44 no kupil by masseya ale na starcie po oppny trzeba jechac i nie wiadomo co jeszcze a tego zrobie i wiem co mam

  • Thanks 1

ja remontowalem Renault przestala jezdzic do przodu uszkodzone tryb na walku sprzeglowym dwa miesiące szukanie walka orginalu nie znalazlem szczescie ze sie udalo z dwoch jedem zrobic i to tokarz nie mial takiej tokarni trzeba bylo do dosyc progesjonalnego zakalasu zawiesc szczescie ze blisko mowie ci 3 miesiace ciagnik stal i prawie 4000 tys poszlo po tym zdazeniu stwierdzone walic komfort itp ale jezeli nie maczesci to kijowo

Z dwojga złego, jak ma kupić stary to taki a nie jakieś renówki które już nawet nie są produkowane czy mf'y bo to jest wyjechane a w zasadzie zajechane. Nie jestem zwolennikiem kupowania czegokolwiek starego ale jak mus to mus, rozbierze w drobny mak poskłada a jak kupi "dobrej jakości części" to jeszcze pochula. Po części radzę jechać do czeskich braci bo u nas każdy kto ma zetora jeździ właśnie do knedlików i nie ma problemu z "jakością".


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v