Skocz do zawartości

MTZ 82 & Unia Ares


dawid3p

Taki ładny i dzielny, siła taka że lata 12km/h z tym agregatem, ale na wykończeniu :( skrzynia złom, brak wstecznego słychać mnie z kilometra, i silnik miał remont nowa góra razem z głowicą wał elegancki, ale na rozgrzanym silniku mam ciśnienie 1 MPa ręce opadają bo po remonce zaledwie 300 mtg, tyle co dobrze dotarty, jak robiliśmy to wał nie miał rys, jak nowy, trzymał ciśnienie oleju, a teraz lipa, chyba że to taka błahostka że wina pompy, ale jak to zdiagnozować

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

nawet ruski sie kiedys konczy :D a tak serio to podobno w filtrze sa zawory do regulacji cisnienia, doklada sie podkladki i jest lepiej.

Odnośnik do komentarza

Bardzo możliwe że pompa, a wał mierzyliscie czy tylko wzrokowe ogledziny rys może nie miał ale jajowaty może troszke być i jak dostał nowe panewki to może tam puszczać..

Odnośnik do komentarza

Mój MTZ tęż już rozebrany ale silnik bo płyn przedostał się do oleju bo poprzedni właściciel założył po 1 zamiast po 2 uszczelniacze na tulei ;[

Odnośnik do komentarza

Z tego co słyszałem to mtz można spokojnie robić jak ma ciśnienie 1 MPa . Wujowi kiedyś rurka pękła od pompy olejowej i do tego ujechali jeszcze jakieś 0,5 kilometra z przyczepami załadowanymi a mimo tego  mtz się nie zatarł , wymienili rurkę i chodzi do dzisiaj :D

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v