Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

  • Root Admin

dokładnie o to chodzi, że lampa od podstaw jest przygotowana pod xenon.

w ciągniku nie mam doświadczenia, w samochodach już tak.

Z perspektywy ciągników - założenie 2 lamp roboczych LED do przodu i 2 do tyłu, dało mega kopa. Teraz spokojnie ciapkiem można pracować w nocy. Przy tym nie trzeba wozić elektrowni na ciągniku, bo taka jedna lampa potrzebuje tylko 27W, a dla porównania halogen od 55 do 110W

Za dużo czytacie na forach pseudonaukowych wywodów. Co za różnica czy źródłem światła jest rozgrzany drut, czy zjonizowany gaz. Ważna jest geometria by świeciło w odpowiednim miejscu, czego często brakuje zwykłym żarówkom. W reflektorach roboczych świeci dobrze albo nie, a z oślepianiem może sobie darujmy temat. Mam przetwornice dokupię  HID H3 i porównam z halogenem i LED


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v