Skocz do zawartości

konrad3p

Remont-lepiej jest szlifować wał czy kuppić nowy i dać blok do osiowania?
Skąd może lecieć olej ze skrzyni czy silnika,olej wylewa się z tamtąd gdzie znajduję się sprzęgło,jakiej firmy sprzęgło kupić?

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Jak rozjedziesz ciągnik to masz tam dwa uszczelniacze jeden na skrzyni tam głęboko a drugi na silniku na kole zamachowym i do tego korkowe uszczelki miski olejowej wiec moim zdaniem jak robisz sam dla siebie to zmień wszystkie, a wał jesli nominalny to szkoda się zastanawiać nad kupnem nowego bo pewnie nie wytrzyma Ci tyle co oryginalny więc daj do szlifu i tyle, co do sprzęgła to poszukaj tarczy Ursus i także części Ursus kupowałem tarczę drugiego stopnia Ursusa to kosztowała mnie 70zł bo sa tez drozsze ale one kosztują chyba 170 czy jakos tak

Popieram kolege wyzej.Do 3P lepiej nowy kupic. ten silnik jest delikatny i wały pekaja od przeciazenia wiec lepiej dolozyc i miec spokoj na pare lat.Dobrze ze sie pozbyłem 3P bo miałem dosyc wymieniac te uszczelki pod głowicą ;/

Jak katujecie ciągnik,albo jakiś paprun robił silnik to uszczelke bd wywalało.mi w byłym mf 255 i teraz ursusie 3512.nigdy nie strzeliła.to nie silnik w C-360 ze uszczelki walną i dalej bd sie kulał .

Do niby prostych silników trzeba mieć chociaż podstawową wiedzę z mechaniki. Kto w temacie ten wie,ze można zrobic raz a dobrze.Wałów Mf nie powinno sie wgl szlifować,bo pózniej nie są dostatecznie utwardzone,i wychodzą cyrki. osiowanie  bloku to podstawa,bez tego remont nie ma sensu.Jeżeli robisz go z dalszym dłuższym zamiarem użytkowania to nie oszczędzaj,kup wał azotowany Andorii,albo Tyczyn,i wytrzyma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v