Skocz do zawartości

Ursus C-360

Jakoś tak wyszło :P

Panowie jakie zestawy naprawcze wybrać (tłok, tuleja), zastawiam się między oryginałem Ursusa albo Zetorem, jakie byście polecili?

Drugie pytanie kieruję do użytkowników z okolic Białegostoku, gdzie najlepiej byłoby oddać głowice i korbowody do planowania w Białymstoku, ew. okolice? Myślałem nad zakładem na ul. Ogrodniczki 56 (bo są tam chyba dwa zakłady) albo na ul. Nowowarszawskiej, rozbieżności w cenie dosyć spore, bo w pierwszym za głowicę 125zł, a w drugim coś koło 180zł. Głównie kieruję się jakością usługi, więc jestem skłonny zapłacić więcej, ale, żeby było zrobione dobrze, a nie byle sztuka.





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1167 8760

Jeśli chodzi  o głowice to dobrze robią w zawadach motoszlif ten zakład specalizuję się regenaracji,planowaniu głowic,a korbowdy czy wał korbowy to na rzemieślnicza tam pracuja   tacy starsi fachowcy maja już ten staż.Wiecej pytan to PW

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 819 9311

Tak nagle?
 

Może przy okazji takiego remontu warto było by się zastanowić nad rozwierceniem bloku i wstawieniem tulei z zetora? Wiem że u Ciebie mocy na razie pod dostatkiem ale jak i tak wszystko trzeba wymieniać to może by to nie było takie głupie..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz19980916
  • 295 4538

Ursus16 Pisząc Oryginalny Zetor, masz na myśli ten Polski Oryginalny Zetor, czy sprowadzany z Czech, bo tym też słyszałem, ale wolałbym kupić na miejscu. Z Chełmna faktycznie cena odstrasza, ale gdyby jakość była tak wysoka jak cena, to możeee...

 

Adi96 Powodem rozbiórki była uszczelka, ale jak mieliśmy już tuleje na wierzchu to okazało się, że nie ma co składać, tego, tylko zmieniać na nowe. W tym zakładzie u starszych panów, albo w zawadach nie robią tego i tego, bo wolałbym załatwić wszystko w jednym zakładzie.

 

Prorok Tuleje Zetorowskie od tych mniejszych modeli pasują bez żadnych przeróbek i co raz bardziej przekonuję się do Zetorowskich tak jak już kiedyś planowałem. Jeżeli by trzeba było rozwiercać to zrezygnowałbym z tego, bo wał zostaje bez szlifu, więc trzeba by było wyjmować blok specjalnie, żeby rozwiercić.

Nagle, bo poszła uszczelka, plus głowice już potrzebowały regeneracji oraz uszczelki zgarniające na tłoku zaniemogły i zaczęło nam walić olejem przez tłumik, co mogło spowodować samozapłon, więc nie było  na co czekać. Tym bardziej, że pogoda na remonty jest idealna. Mimo, że garaż ocieplany to gdy na podwórku -20, a gdy +5 odczuwa się różnicę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS16
  • 255 1349

@prorok Moim zdaniem rozwiercanie bloku to gra nie warta świeczki.  U mnie w 3p po 600mth rozwaliła się tulejka korbowodu,dodatkowo  pompki hamulcowe też siadły.  Kochana jakość części. 

 

 

 Ten polski, ale z tym w sumie to też loteria. Znajomy ostatnio robił góre silnika w zetorze 7711. Kupił nowe zestawy naprawcze zetor polska  w  jednym były inne pierścienie,a  pudełka te same.  Różnica polegała na tym, że tylko w tym jednym zestawie pierścienie schodziły się prawie do końca ( prawie jak oryginalne na jakich składano zetory), a w pozostałych duzo brakowało, żeby sie zeszły. Na szczęście oddali oddali mu kase za te 3 i kupił w innym sklepie "te lepsze". 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1403 6914

po co ma być mocniejsza 60ka jak z niej tylko jest pomocnik a nie główny wół roboczy

może gdyby nie było zetora a hektary te same to by i miało sens a tak to why?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 819 9311

Napisałem to tak tylko czysto teoretycznie bo wiadomo Kolega ma ciągnik do ciężkiej roboty ale jak bym miał u Siebie robić kapitalny remont to bym się chyba na takie coś pokusił...tyle że u mnie póki co jest trochę inna sytuacja..

 

Mateusz wyciągałeś już tuleje ? Blok bardzo zeżarty?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maniek007
  • 84 852

Maski nie zdejmujesz jak coś robisz przy silniku ? :)  z tymi częściami to również twierdze żeby zetora tylko oryginał !

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gustowski5211
  • 43 877

Ja cco do "orginalnych ursusowskich" częśći straciłem zaufanie po tym jak założyłem pare rzeczy do ciapka i jedna z nich padła po 1,5 mtg a druga  po 22 mtg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz19980916
  • 295 4538

Prorok Tuleje też są już wyjęte, wszystko czeka na razie na części. Blok nie jest zeżarty, można powiedzieć, że jak na swoje lata jest bardzo dobrze. Sąsiad w swoim bloku podczas remontu znalazł żabę xD u mnie czegoś takiego nie było.

Ursus16 Ja już też nie raz się przejechałem na częściach i mialem już postanowienie kupować od zetora co tylko się da, ale teraz sąsiad robił silnik i wlasnie dawał oryginał ursus. Silnik jest już dotarty i bardzo ładnie pracuje i ma moc. Ja jednak chyba spróbuję co pokaże zetor.

Maniek, zdjąć maskę mając czeską kabinę a później ją założyć to jest naprawdę mordęga. W 3 osoby ciężko to ogarnąć. Tu nie było konieczności zdjemować więc, nie mialem zamiaru powtarzać tego jak przypomnę sobie ile nerwów straciłem
Przy zakładaniu jej na wiosnę. Tym bardziej, że planowane było tylko zdjęcie głowic.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1167 8760

Dobrze że ja nie mam problemu Tuleje tłoki sworznie jest zapasów  leża zakonserwowane w foli i warstewce smaru  czekają na swój dzien.Jedynie to co sie obawiam żeby zrobili dobrze głowice pompe i tulejki w korbowodach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr1216
  • 1153 4792

Pompy wałka rozrządu nie robisz ? To też mogło jak nie było wymieniane mogło swoje przejść i trochę się zużyć, w 902 wałek rozrządu miał minimalnie zużyte niektóre krzywki, i po wymianie silnik od razu inaczej pracował i moc miał, pompę można by było sprawdzić czy jeszcze jest dobra ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Peters
  • 20 502

Tuleje tłoki kup tylko i wylacznie "krotoszyński" nasze polskie są najlepsze a ZETorowskie to na 100 procent w chinach wyprodukowano :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz19980916
  • 295 4538

Jutro będę szukał oryginalnych zetorowskich, a jeśli nie to oryginał ursus :) co do planowania raczej głowice pojadą na ogrodniczki.

Dzięki panowie za rady :)

Piotr, wałek raczej zostaje, a pompa zobaczymy później.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dannygumis
  • 11 229

Na kijowskiej lepiej moim zdaniem oddać. Na ogrodniczki też kiedyś robiłem, ale jak trzeba było dla sąsiada stopki w bloku nałożyć to ogrodniczki se nie poradziły

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz19980916
  • 295 4538

Dzisiaj w ciągu dnia, po namową znajomych decyzja padła na mahle ;) planowanie będzie na ulicy nowowarszawskiej, gość konkretny, w warsztacie czyściutko, opinie dobre.

Jak bym założył 3p, wujek chyba by się w grobie obrócił :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.