Skocz do zawartości

Mateusz19980916

Jakoś tak wyszło :P

Panowie jakie zestawy naprawcze wybrać (tłok, tuleja), zastawiam się między oryginałem Ursusa albo Zetorem, jakie byście polecili?

Drugie pytanie kieruję do użytkowników z okolic Białegostoku, gdzie najlepiej byłoby oddać głowice i korbowody do planowania w Białymstoku, ew. okolice? Myślałem nad zakładem na ul. Ogrodniczki 56 (bo są tam chyba dwa zakłady) albo na ul. Nowowarszawskiej, rozbieżności w cenie dosyć spore, bo w pierwszym za głowicę 125zł, a w drugim coś koło 180zł. Głównie kieruję się jakością usługi, więc jestem skłonny zapłacić więcej, ale, żeby było zrobione dobrze, a nie byle sztuka.




Rekomendowane komentarze

Ursus16 Pisząc Oryginalny Zetor, masz na myśli ten Polski Oryginalny Zetor, czy sprowadzany z Czech, bo tym też słyszałem, ale wolałbym kupić na miejscu. Z Chełmna faktycznie cena odstrasza, ale gdyby jakość była tak wysoka jak cena, to możeee...

 

Adi96 Powodem rozbiórki była uszczelka, ale jak mieliśmy już tuleje na wierzchu to okazało się, że nie ma co składać, tego, tylko zmieniać na nowe. W tym zakładzie u starszych panów, albo w zawadach nie robią tego i tego, bo wolałbym załatwić wszystko w jednym zakładzie.

 

Prorok Tuleje Zetorowskie od tych mniejszych modeli pasują bez żadnych przeróbek i co raz bardziej przekonuję się do Zetorowskich tak jak już kiedyś planowałem. Jeżeli by trzeba było rozwiercać to zrezygnowałbym z tego, bo wał zostaje bez szlifu, więc trzeba by było wyjmować blok specjalnie, żeby rozwiercić.

Nagle, bo poszła uszczelka, plus głowice już potrzebowały regeneracji oraz uszczelki zgarniające na tłoku zaniemogły i zaczęło nam walić olejem przez tłumik, co mogło spowodować samozapłon, więc nie było  na co czekać. Tym bardziej, że pogoda na remonty jest idealna. Mimo, że garaż ocieplany to gdy na podwórku -20, a gdy +5 odczuwa się różnicę.

@prorok Moim zdaniem rozwiercanie bloku to gra nie warta świeczki.  U mnie w 3p po 600mth rozwaliła się tulejka korbowodu,dodatkowo  pompki hamulcowe też siadły.  Kochana jakość części. 

 

 

 Ten polski, ale z tym w sumie to też loteria. Znajomy ostatnio robił góre silnika w zetorze 7711. Kupił nowe zestawy naprawcze zetor polska  w  jednym były inne pierścienie,a  pudełka te same.  Różnica polegała na tym, że tylko w tym jednym zestawie pierścienie schodziły się prawie do końca ( prawie jak oryginalne na jakich składano zetory), a w pozostałych duzo brakowało, żeby sie zeszły. Na szczęście oddali oddali mu kase za te 3 i kupił w innym sklepie "te lepsze". 

Prorok Tuleje też są już wyjęte, wszystko czeka na razie na części. Blok nie jest zeżarty, można powiedzieć, że jak na swoje lata jest bardzo dobrze. Sąsiad w swoim bloku podczas remontu znalazł żabę xD u mnie czegoś takiego nie było.

Ursus16 Ja już też nie raz się przejechałem na częściach i mialem już postanowienie kupować od zetora co tylko się da, ale teraz sąsiad robił silnik i wlasnie dawał oryginał ursus. Silnik jest już dotarty i bardzo ładnie pracuje i ma moc. Ja jednak chyba spróbuję co pokaże zetor.

Maniek, zdjąć maskę mając czeską kabinę a później ją założyć to jest naprawdę mordęga. W 3 osoby ciężko to ogarnąć. Tu nie było konieczności zdjemować więc, nie mialem zamiaru powtarzać tego jak przypomnę sobie ile nerwów straciłem
Przy zakładaniu jej na wiosnę. Tym bardziej, że planowane było tylko zdjęcie głowic.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v