Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

@up- kebab może nie z Turcji ale kebab z Niemiec jak ma skrzynię i most od ZF. Do tego silnik SISU, hydraulika pewnie Bosch-Rexroth jak wszędzie i we wszystkim, przednia oś Carraro robiona przez włoskiego murzyna albo odlewana w Indiach lub Chinach (bo tam ma swoje zakłady Carraro)... Niewiele jest dzisiaj ciągników z jednego zakładu a jeszcze mniej 100% made in europe.

 

Ta mordka z 9 TTV tutaj nie pasuje. Ale dach bym zostawił, tylko ten wydech oryginalny jest do bani bo psuje efekt.

chodziło mi o to że ten model jest chociaż skonstruowany w jakimś stopniu lub poskładany (jak kto woli) przez Polaków
ale który ciągnik jest teraz robiony w 100% przez fabrykę? Może ruski MTZ ale nawet one mają chyba osie carraro
zresztą dawny Ursus to Czecho-Słowak w większości, może po za c330 i c45 ale nawet on chyba ma coś wspólnego z niemieckim LANZEM?
były też Ursusy Fergusony i jakoś nikt nie narzekał.

Jeśli chodzi i miejsce produkcji jakiejś marki np Carraro czy ZF to raczej nie ma to znaczenia jakościowego, bardziej finansowego (dla producenta nie klienta :) )

c45 ma coś ponoć z lanza bulldoga także ostrożnie

po prostu chyba nam się przejada i tyle ,ursus to następny który oferuje w swojej skórze prawie to samo co konkurencja

jakby jej nie było (lub gdyby to ursus był prekursorem w montażu ciagników zaczynając to co robi dzisiaj jakieś 10lat temu) to patrzylibyście przychylniej czy nie?

ursus skupia się bardziej na prostych ciągnikach a jego największym konkurentem na Polskę jest Farmtrak i Zetor zwłaszcza ten czerwony

jakby ursus robił to co ma robić od początku lat 90 to by go dalej robili w Warszawie a moze i jeszcze w innych krajach a tak to klepał jedno i to samo, od czasu do czasu maskę, błotniki zmienili i to wszystko, przez to sprzedaż spadła wraz z zaufaniem do marki, albo jeszcze inaczej przez zmiany ustrojowe i nowe marki z zachodu, dostrzegli w nich większy komfort i stało się jak stało
ale dużo winy jest ze strony ursusa i jego ambicji bo jak by zaczęli współpracować ze Steyerem albo z AGCO które swego czasu się interesowało ursusem to na 95% mielibyśmy polskie ciągniki z półki Fendta czy MF

Coś wiekiego :D powinni w ursusie tą maskę wprowadzić seryjnie :) zachodnie marki miały by poważnego konkurenta w wyglądzie :D  tylko te wnętrze tego traktora z epoki kamienia łupanego też przydała by mu się odnowa... szkoda że konatruktorzy poszli na wielką łatwiznę i zerżneli wnętrze kabiny z pronara takie sztuczne z chińskiego plastiku ble :P


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v