Wspomaganie elektryczne w Ursusie C-330

marles

Wszystko skończone instalacja ogarnięta oto film z działania trochę mam mało miejsca w garażu ale dało radę


Specjalnie dla kolegi Elektrotechnik


Polecam oglądać na YouTube z włączonymi adnotacjami


  • Like 1

Informacje o zdjęciu Wspomaganie elektryczne w Ursusie C-330

Zrobione z Sony Ericsson LT18i

  • 4,1 mm
  • 10/160
  • f f/2.4
  • ISO 800
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Nowicjusz
  • BMC
  • 1 35

DOBRA ROBOTA! ładnie ogarnięta elektryka 5/5 

...wielu powinno brać przyklad :)

powodzenia w następnych projektach! 

:D  B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Pokaż napięcie na akumulatorach jak kręcisz kierownicą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Ok, to nagraj filmik jak skręcasz od oporu do oporu mierząc przy tym napięcie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 866 3531

Pomysł całkiem fajny bo mało roboty jest z montowaniem tylko czy w pracach polowych kierownica z renówki nie utrudnia kierowania ? Dało by się zamontować oryginalną ? 5 leci za pomysł  ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marles
  • 26 459

Ok, to nagraj filmik jak skręcasz od oporu do oporu mierząc przy tym napięcie.

Ok tak zrobię

 

Pomysł całkiem fajny bo mało roboty jest z montowaniem tylko czy w pracach polowych kierownica z renówki nie utrudnia kierowania ? Dało by się zamontować oryginalną ? 5 leci za pomysł  ;)

Ja w swojej 60 mam tez z renówki tylko tą z dwoma "ramionami"a nie 4 tak jak na zdjęciu i powiem Ci ze się do niej przyzwyczaiłem w niczym nie przeszkadza.A nawet jest lepiej bo jest więcej miejsca przy wsiadaniu i wysiadaniu z ciągnika.Oryginalną dało by radę zamontować ale trzeba było by chwilę nad tym pomyśleć w 60 kierownica jest na klinek a we wspomaganiu na frez.Teoretycznie można było by wybić tuleję z frezem z kierownicy renówki i wcisnąć w oryginalną kierownice ale szkoda zabawy według mnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Tak jak myślałem. Podczas jazdy w polu do 100A może dojść. Tak dla zaspokojenia własnej ciakawości sprawdź jeszcze spadki napięć na przewodach zasilających.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marles
  • 26 459

No nie wiem czy 100A weźmie jak przekaźnik jest na 20A i nic mu się nie dzieje nawet ciepły nie jest to nie wiem.Szkoda ze miernika cęgowego nie mam to bym sprawdził ile bierze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawid3p
  • 362 2111

ale lekko chodzi ;) jaki masz alternator zwykły 55A wystarczy czy musisz mieć taki z 70 A??

 

ja jednak zdecydowałem się na wspomaganie serwo ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marles
  • 26 459

Wspomaganie kupiłem koło czerwca wtedy można było kupić już za 100-120zł z przesyłką do tego jakieś płaskowniki krzyżak i wyszło coś koło 150-170zł.Alternator w 30 ma chyba 55A i na chwilę obecną wystarcza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.