Skocz do zawartości

Ursus 1214

Karol323

No to grzebiemy w złomku :) Co można przy okazji sprawdzić bądź coś zrobić jak jest w takim stanie ?


Informacje o zdjęciu Ursus 1214

Zrobione z Canon Canon PowerShot SX130 IS

  • 5 mm
  • 1/25
  • f f/3.4
  • ISO 400
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • locke
  • 291 3618

Sprzęgło,luzy,wycieki,przednia oś.łożyska,wycieki bo to trzeba zrobić najlepiej całą oś za jednym razem wtedy się do niej nie zagląda przed dłuugi czas,tylko lepszy olej wlej i będzie ok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1050 4726

to że jest "złomkiem" to chyba nie jego wina... ;)

 

ja bym proponował zamontować orbitrol....

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 74 1629

FINN - to wina byłych użytkowników i wgl. Malowany będzie ale nie wiem na jakie kolory ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 74 1629

No myslę że oryginał zostanie ;) Oj to i tak składak i silnik był robiony w nim przez ostatnich właścicieli nawet na podporze wału korbowego nie było zabezpieczeń na 2 śrubach. Podpory na 2 szlifie a korbowe na 3... Ale wał jest w dobrym stanie i będzie składane w najbliższym czasie. Koszt na dzień dobry 5 tyś ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • locke
  • 291 3618

Więc będzie potrzeba jechać po nowy wał korbowy ;)

 

A szlif wału w ogóle robiłeś? czy tak jak mówisz że jest dobry?Pamiętaj że każde rozłożenie i złożenie łożysk ślizgowych wału korbowego i korbowodu powoduje szybsze zużycie.Głupotą ostatnią jest robienie remontu kapitalnego bez obróbki wału...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 74 1629

Tak tak wałek rozrządu poprawiony i wgl wszystko co się dało to się robiło. Koszt nie mały :/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1050 4726

taniej wyszło by tobie kupno drugiego silnika...  a nawet byś dołozył trochę i udało by się tobie kupić jakiś z turbina... przekładasz i jedziesz dalej... ;)

 

aaa ... 2 czy 3 szlif wału już wskazuje na to ,ze jego mth sa już policzone... ;) więc ładowanie tyle kasy bez wymiany wału, to jak dla mnie strata czasu i kasy.... mam nadzieję ,że chociaz pompę olejową wstawiłeś nową??? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 74 1629

Heh wiesz co wyszło ? Że to wszystko w oryginale było z tymi panewkami i wgl... My kupiliśmy na 3 szlif i na 2 a tu nie pasuje.. Wstawiliśmy tylko na jeden tłok Panewki a tam nie obraca się wgl wał.. I Nie wiedzieliśmy że takie coś było.. Mówili nam Ci co blok sprawdzali i rozrząd poprawiali.. Mówi wał nominał tylko szlifneli na podporach wał a tak wszystko nominalne było... Wszystko było wymieniane co się da Od małej uszczelki do Nowych tłoków... Więc wał nominał i jest w porządku.. Pompa olejowa nowa wstawiona ! :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Twojpaniwladca
  • 75 111

Zrobi sam to wie co ma, i na czym jeździ. A kupić silnik jakiegoś starego trupa to zaraz znów będzie trzeba robić to jaki tu jest sens ?  Strata pieniędzy i czasu

Jak najbardziej remont na dobrych częściach...

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • locke
  • 291 3618

Tu jest sens żeby kombinować i chwalić się że niby się coś zyskało a nic pieniędzy nie zaoszczędził tylko więcej nie wydał...prosta sprawa...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 74 1629

Jeśli remontować to Nie oszczędzać bo juz nie raz się przejechał na tym ktoś. . A wtedy o wiele więcej kasy idzie.. Tu było nie mało kasy ale wiem czym jeżdżę. I myślę że nie będzie problemu z silnikiem aż do sprzedaży jego ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • locke
  • 291 3618

No ale żeby bloku nie osiować to do mnie to nie dociera...Jaki koszt remontu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Twojpaniwladca
  • 75 111

U wuja c-360 bez osiowania bloku, ok 4 tyś mth po remoncie silnika - robi cały czas w lesie, i chodzi do tej pory..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • locke
  • 291 3618

Według mnie za duże ryzyko.Jak już robić to od początku do końca tak jak powinno być.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 74 1629

Blok był trochę przykrzywiony ale poprawiony.. Na to wszystko trzeba ok 10tyś z innymi duperelami i to wszystko z dużymi upustami..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.