Skocz do zawartości


Informacje o zdjęciu Fendt 313

Zrobione z Sony C6903

  • 4,9 mm
  • 10/2500
  • f f/2.0
  • ISO 50
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Darek
  • coolman111
  • 55 2591

Kabina chyba taka sama jak przy większym 500 poza brakiem zintegrowanego podłokietnika. Poza tym bardzo ciekawa polityka firmy- do mniejszej serii przeznaczyli większy silnik 4,4l, gdzie w większej serii 500 jest 4,04l

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 626 2539

Wszystko ładnie, podoba mi się, ale te światła z przodu to mogli jeszcze mniejsze dać ;___;

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agrotechnicZ165
  • 347 742

Stara 300-tka ładniejsza, ale jak kto lubi. Fendt idzie w złym kierunku od jakiegoś czasu, ale ludzie i tak to kupią bo to Fendt.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AgroSlask
  • 76 371

Stara 300-tka ładniejsza, ale jak kto lubi. Fendt idzie w złym kierunku od jakiegoś czasu, ale ludzie i tak to kupią bo to Fendt.

Tak,tak JD też w złym,CNH też w złym,Ty pewnie kupisz gołego Zeteora który od 20 lat idzie w złym,ale to zetor : ''tani prosty i niezawodny :D''

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • janczar810
  • 283 2463

Tak,tak JD też w złym,CNH też w złym,Ty pewnie kupisz gołego Zeteora który od 20 lat idzie w złym,ale to zetor : ''tani prosty i niezawodny :D''

 

co sie tak jeżysz Kolega wyraził swoją opinie a Ty juz wciskasz swoje zdania w usta kolegi 

 

Wszystko ładnie, podoba mi się, ale te światła z przodu to mogli jeszcze mniejsze dać ;___;

 

możliwe ze takie małe ze wzgledu na to jakie ma światełka przy "małych" lusterkach a z resztą jak założy się tura bądź tuza to zbyt dużego pożytku z przednich świateł nie ma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agrotechnicZ165
  • 347 742

Tak,tak JD też w złym,CNH też w złym,Ty pewnie kupisz gołego Zeteora który od 20 lat idzie w złym,ale to zetor : ''tani prosty i niezawodny :D''

 

No i co się pultasz? Jeżeli dla ciebie 4 cylindry i 180 koni to dobry tok myślenia to gratuluję i dam Ci dobre wieści- Kubota JUŻ MA ciągnik który 200 koni osiąga z 4 garów.

 

A co do złego kierunku to jakbyś przyjrzał się tym nowym Fendtom a tym co były produkowane przed czasami Vario to byś wiedział gdzie jest różnica.

    • Like 4

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • misio3p
  • 931 2085

Tak,tak JD też w złym,CNH też w złym,Ty pewnie kupisz gołego Zeteora który od 20 lat idzie w złym,ale to zetor : ''tani prosty i niezawodny :D''

 

 

Jest to ogólnoświatowy trend, Zetor też zaprezentował Forterrę 150 - tam też masz 4 cylindry ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agrotechnicZ165
  • 347 742

@misio3p- to nie jest trend tylko zboczenie. Jeszcze kilka lat temu można było kupić 100 konną 6-tkę, a teraz najmniejsze 6-tki mają po 140 koni. A 3 cylindrowce miały po max 70 koni a teraz po 110. Jeśli do tego się doda że taki 3 garowiec ma masę jak kiedyś Zetor 5245, to do czego niby ma być taka popierduła?

 

A tak w ogóle jak kogoś ciekawi 200 konna Kubota co ma 4 garki to proszę bardzo, zapodaje foto żeby nie było że rzucam słowa na wiatr:

 

68062_Kubota-200-MOCK-UP-tractor.jpg

 

To coś ma niby 6 litrowy silnik, ale 4 cylindry i tyle koni ile pisze na masce.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • misio3p
  • 931 2085

Ja sądzę inaczej ;) W samochodach tez widzimy podobne zjawisko i to od dłuższego czasu. Jako przykład można podać silnik forda 3cylindry, pojemność 1,0 i 102km. Aby było śmieszniej, silnik ten kosztuje więcej niż podstawowa 4-cylindrowa jednostka 1,2 :D

 

Jeśli już poruszyłeś kwestię Kuboty, dla kontrastu podam, że ponad 20 lat temu silnik Claas'a Commandora 228cs generował 330km z silnika V10 turbo o pojemności prawie 11 litrów :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1393 6898

to i wszędzie jest ten trend , jedni w sieczkarniach samobieżnych mają R6 po ponad 500KM a inni silniki V8 po 300-400 kobył

challenger ma 6 garów (i 18 litrów - tłok jak wiadro :P  a tylko ponad 600 kiziakow)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agrotechnicZ165
  • 347 742

Misiu, popraw się- ten silnik V10 w Commandorze 228 ma 18 litrów pojemności. :P Ale to że tam był silniki widlaste to głównie z tego względu że to miało być wytrzymałe i niezawodne. Inaczej ma się dynamika silnika widlastego a inaczej rzędowego.

 

Nie mam nic przeciwko małym silnikom o dużej mocy, ale powinien być wybór- chcesz to masz w 100 konnym ciągniku 3, 4 lub 6 garów a nie silnik od skutera z tesco...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 28 2449

producenci produkują to czego chca klienci...ja np nie widze jakoś potrzeby 6 cylindrów w 100km a lepiej 3 bo do opryskiwacza i tego typu prac po co 6 garów i nadmierne spalanie

gdybym nie planował zakupu pługa 5 skib zapewne kupiłbym Fendta 516 a nie 716 - pamietajcie ze paliwo mamy drogie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.