Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Tak,tak JD też w złym,CNH też w złym,Ty pewnie kupisz gołego Zeteora który od 20 lat idzie w złym,ale to zetor : ''tani prosty i niezawodny :D''

 

co sie tak jeżysz Kolega wyraził swoją opinie a Ty juz wciskasz swoje zdania w usta kolegi 

 

Wszystko ładnie, podoba mi się, ale te światła z przodu to mogli jeszcze mniejsze dać ;___;

 

możliwe ze takie małe ze wzgledu na to jakie ma światełka przy "małych" lusterkach a z resztą jak założy się tura bądź tuza to zbyt dużego pożytku z przednich świateł nie ma

Tak,tak JD też w złym,CNH też w złym,Ty pewnie kupisz gołego Zeteora który od 20 lat idzie w złym,ale to zetor : ''tani prosty i niezawodny :D''

 

No i co się pultasz? Jeżeli dla ciebie 4 cylindry i 180 koni to dobry tok myślenia to gratuluję i dam Ci dobre wieści- Kubota JUŻ MA ciągnik który 200 koni osiąga z 4 garów.

 

A co do złego kierunku to jakbyś przyjrzał się tym nowym Fendtom a tym co były produkowane przed czasami Vario to byś wiedział gdzie jest różnica.

@misio3p- to nie jest trend tylko zboczenie. Jeszcze kilka lat temu można było kupić 100 konną 6-tkę, a teraz najmniejsze 6-tki mają po 140 koni. A 3 cylindrowce miały po max 70 koni a teraz po 110. Jeśli do tego się doda że taki 3 garowiec ma masę jak kiedyś Zetor 5245, to do czego niby ma być taka popierduła?

 

A tak w ogóle jak kogoś ciekawi 200 konna Kubota co ma 4 garki to proszę bardzo, zapodaje foto żeby nie było że rzucam słowa na wiatr:

 

68062_Kubota-200-MOCK-UP-tractor.jpg

 

To coś ma niby 6 litrowy silnik, ale 4 cylindry i tyle koni ile pisze na masce.

Ja sądzę inaczej ;) W samochodach tez widzimy podobne zjawisko i to od dłuższego czasu. Jako przykład można podać silnik forda 3cylindry, pojemność 1,0 i 102km. Aby było śmieszniej, silnik ten kosztuje więcej niż podstawowa 4-cylindrowa jednostka 1,2 :D

 

Jeśli już poruszyłeś kwestię Kuboty, dla kontrastu podam, że ponad 20 lat temu silnik Claas'a Commandora 228cs generował 330km z silnika V10 turbo o pojemności prawie 11 litrów :)

Misiu, popraw się- ten silnik V10 w Commandorze 228 ma 18 litrów pojemności. :P Ale to że tam był silniki widlaste to głównie z tego względu że to miało być wytrzymałe i niezawodne. Inaczej ma się dynamika silnika widlastego a inaczej rzędowego.

 

Nie mam nic przeciwko małym silnikom o dużej mocy, ale powinien być wybór- chcesz to masz w 100 konnym ciągniku 3, 4 lub 6 garów a nie silnik od skutera z tesco...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v