Tomazi3p 44 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Syf i płakać się chce zarazem, jak człowiek wchodzi do głównej hali to załamka całkowita. Takie rzeczy tylko w Polsce Odnośnik do komentarza
BARTEK333 1593 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Jak można było pozwolic żeby taki zakład upadł. Dobrze napisałeś takie rzeczy tylko w POLSCE Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3342 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Fabryka upadał tylko ze swojej winy,bo jak można klepać jeden i ten sam ciągnik pół wieku. Mamy XXI wiek ludzie oczekują czegoś więcej jak starego ursusa w nowej szacie albo licencyjne fergusona. :wacko: Odnośnik do komentarza
Tomazi3p 44 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Sądzę że jeżeli poszli by śladem prototypów typu U-710 to dziś Ursus by stał wyżej niż Zetor, a kto wie może i nawet zachodnie marki bił by na głowę. W tamtych czasach najlepszy stosunek masy do mocy, części tanie, łatwość naprawy. Oczywiście buble też były, ale to tyczy się wszystkich marek. A odchodząc od tematu ciągników poniekąd, wycieczka po ZPC była niezwykłym wrażeniem, kto będzie miał możliwość uczestniczenia to niech korzysta, mam nadzieję że za rok będzie nastepna seria Projekt Ursus Zakłady Odnośnik do komentarza
jonkszi 66 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Ursus nie potrzebnie się pakował w licencje zetora i mf ursusowi w miarę udała się c330 mogli iść własną drogą przerobić tę konstrukcje na 4 garową podobną do 30 ale nie zrobić jak t25 na ltz ze co trochę się silnik grzałby. Dać mocną skrzynie i most tylny większy i mocniejszy gdzie zmieściłaby sie większa pompa. Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3342 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Tylko że było by stara dobra trzydziestka. Jak by ktoś chciał coś mocniejszego to nie zapominając było produkowana 360 (ta z wyjącymi mostami) Odnośnik do komentarza
jonkszi 66 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Ale c360 to był w ulepszona c-4011 a na ten ciągnik licencje kupił Ursus od zetora moj tata mowił że jak mieli w domu jedną z pierwszych c4011 jeszcze układ kierowniczy na linki- to na bloku jeszcze pisało zetor a nie ursus. Powiedzmy sobie szczerze c360(cała rodzina) to gówniane ciągniki palą dużą mosty lubia wyć i biegów jest za mało brakuje czegoś miedzy 2 a 3 i troche więcej niż 3. Są bo nie było po prostu innych ciągników konstruktorom nie chciało się do roboty wziąć. Odnośnik do komentarza
Tomazi3p 44 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Czy gówniane to zależy na co się trafiło. Wyjące mosty-prawda, choć jak słyszę co niektóre to u mnie jest lux, a co do spalania-mam 3P a co do braku pomiędzy 2 a 3 to też się zgodzę, jakiś "półbieg" mógłby być, chociaż i tak tragicznie nie jest Odnośnik do komentarza
szubinska 26 Opublikowano 26 Czerwca 2014 jak byłem w tym miejscu w lutym to ta zburzona na zdjęciu hala jeszcze stała, ciekawe co tutaj powstanie Odnośnik do komentarza
Rafallll360 981 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Patrząc na archiwalne filmy to płakać się chce jak teraz wszystko w gruz się obraca Powinni w już 1990 roku robić jakieś nowe ciągniki a nie ulepszać 1224 1614-34 i starsze. Odnośnik do komentarza
Tomazi3p 44 Opublikowano 26 Czerwca 2014 jak byłem w tym miejscu w lutym to ta zburzona na zdjęciu hala jeszcze stała, ciekawe co tutaj powstanie Pewnie branża metalurgiczna typu TomKor albo coś innego. Ciekawe czy można znaleźć w internecie zdjęcia jak to wyglądało 15/30/40 lat temu. Porównanie by było Odnośnik do komentarza
paulus841 173 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Albo kolejne TESCO albo Liroj Merlin. bądz inna sieciówka... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się