Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Każde kabiny sie dokupywało co innego eskportowymi z wersjamim ciągnik musi być nie starszy niż 1984 żeby z taka kabina być.Wiem że jest ona z 1984 ale od 1984 wprowadzili zakaz zakładania kabin blaszanych kunów ,1983 można jeszcze dostać ale od 1984 szły już tylko czeskie i sokółki, wiem właśnie że taka sokółka pierwszego typu w 1984 kosztowała 60 tyś.

Każde kabiny sie dokupywało co innego eskportowymi z wersjamim ciągnik musi być nie starszy niż 1984 żeby z taka kabina być.Wiem że jest ona z 1984 ale od 1984 wprowadzili zakaz zakładania kabin blaszanych kunów ,1983 można jeszcze dostać ale od 1984 szły już tylko czeskie i sokółki, wiem właśnie że taka sokółka pierwszego typu w 1984 kosztowała 60 tyś.

nawet te blaszane z kunowa nie były fabrycznie montowane na ciągnikach ? czyli rozumiem że z fabryki ciągniki na krajowy rynek wychodziły bez kabin ?

@zetor10145turbo95 Wiem o jakie ci chodzi mi też sie podobają ale ja powiedziałem sobie że u siebie nie będe zmieniał zostaje jaka jest.Tych nowszych sokółkach były mocowanai inne trochę na gumę tylna zabudowa.Jak ojciec mi opowiadał to rok później to takie kabiny co my mamy na swoich c-360 że były takie niby 2 drzwiowe,ojciec żałował że nie poczekał rok i nie kupił takiej bo i tak nasza c-360 pierwszy rok jeździła bez i nie chce mi się wierzyć że takie kabiny były 2 drzwiowe.Widziałem taką kabina 2 drzwiowa ale z drzwiami przeszklonymi (takie jak w nowszych sokółkach) na allegro bardzo dawno.Byłem zdania tego że to przeróbka

 

@Rafallll360 Ta pierwszą z linku to jest czeska nawet koleś sprzedający w opisie wspomniał o tym.Dużo osób myli kabiny Sokółki z czeskimi czy Czeskie na Sokółki.Jeżeli ktoś trochę się zna to w Sokółce jest dana mocna rama kwadratowa a w czeskiej w tej rurowa i blacha na ciepło dana po 2 Czeskiej jest inny dach nie ma tylnej szyby ani uchylynego dachu a Sokółka posiada takie opcje ( Tylna szybna,uchylany dach) i jest bardziej trochę rozbudowana między innymi lampka,wieszak na kurtkę zasłona przeciw słoneczna,rzeczą jeszcze charakterystyczną po prawej stronie jest taka kieszeń na rożne rzeczy bardzo się przydaje. Z 2 linku to Czeska nie wiem od którego roku produkowano ale można spotkać często na 3P z II połowy lat 80 czy na c-360 bardzo ładna kabina musi być bardzo dobra widoczność.

 

@Szubińska Praktycznie na rynek krajowy ciągniki c-330 c-360 nie wychodziły fabrycznie z kabinami fabrycznie bez, może ktoś sobie zażyczył na placu ale bardzo mało prawdopodobne żeby taka opcja była możliwa.Jak się ciagnik kupywało to kto miał kasy i możliwość brał kabinę od razu.Wychodziły z kabiami i chyba tylko eksportówki c-360 w II połowie lat 80 chyba nie jestem pewny tu masz fotkę https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/p180x540/10169174_245862488949296_7336897620998740265_n.jpg.

@Czarox mnie to też denerwuje ale mi się nie zdarza żeby drzwi mnie obiły bo staram się szybko wsiadać.Jak wspomniał tutaj wyżej kolega że zawsze można zdjać na okres letni.Ale trzymanie drzwi pod kątem 90 stopni w tych kabinach był takie patent coś w rodzaju siłowniczka u mnie tego nie ma ale jest ślad na drzwiach że jest możliwość tego zamocowania,u mnie to ojciec zdemontował bo kto nie umiał się obsługiwać z tymi drzwiami to ręke kaleczył.

 

@Mateusz To czemu nie ma puszek na 3P i c-360 roku 1984 i powyżej zdarzają się na 84 roku ale 1985 1986 nie ma puszek są Sokółki czeskie ja ciągnik się przewróci chociaż aby na bok to ta kabina pokaleczy kierowca.Na AF była fota jak jedna c-360 na boku leżała z kabina taka sama jaką autor tej fotki trochę się zgięła rama ale wytrzymała nacisk , sam byłem zdziwiony że był nakaz.

dzięki za oceny,

co do obijania nóg jutro wstawię fote tego oryginalnego prętu w drzwiach który pozwala drzwi trzymac 90 stopni w planach mam założyc siłownik gazowy ale wieadomo brak czasu

river kiedys jak 60 roku drewniana chate wyburzono a stawiano obecna to rodzinka tam spała jeden rok tak to nad piwnicą jest spichlerz a raczej teraz rupieciarnia

wracając do kabiny nie mam nic do niej napewno czuję się w niej bezpieczny mogła by być większa ale ale będzie kiedy zetor :P jedyne co w niej musze zrobić to tylna szybę na siłownikach i drzwi

Panowie opanujcie się z tą fascynacją starych kabin na c-360. :P

trochę miałem z tym doczynienia i kabiny rozróżniam jak ktoś wcześniej napisał.

jest jeszcze Sokółka stary typ i nowy. stary to taki jak na moim 3p a nowy to z drzwiami na 2 str.

nikt mi nie wmówi, że ta kabina jest lepsza od nowej np Naglaka. jeśli tak to wyminiajcie proszę jej przewagę nad nową?

ja znam kilka wad np próg na wejściu, drzwi na jedną stronę, za wąska, mało estetyczna ;)

wiem, że nowe kabiny nie są idealne bo są robione na ilość a nie na jakość ale przynajmniej są przyjaźniejsze operatorowi.

 

co do c-360 z fotki to zadbana jak i reszta sprzętu B)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v