MgrLukash 154 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ona ma sztywny układ zaczepowy w połączeniu ze sztywnym układem jezdnym? Odnośnik do komentarza
Ursusik914 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 tak oba układy sztywne, na zakrętach trzeba podnosić Odnośnik do komentarza
Ursusik914 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 mateuszc355 Kosztowała 7700 ,dali do niej przekaźnik i transport gratis Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
4porucznik01 15 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 żebyś kupił na pojedynczym kółku z tyłu i przednim kopiującym to byś nie musiał podnosić na zakrętach Odnośnik do komentarza
Ursusik914 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 No dokładnie, ale większość taka jest że jednak trzeba podnieść Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 29 Kwietnia 2014 chyba mniejszość taka jest że nie ma skrętnego zaczepu albo kółek nie wyobrażam sobie pracy nią po łuku Odnośnik do komentarza
Ursusik914 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 gintek Wybacz, mój błąd, zdecydowanie większość ma skrętny zaczep lub kółka Odnośnik do komentarza
st220 20 Opublikowano 21 Maja 2014 Akurat większość na tandemie nie ma skrętnych kółek, tylko zaczep skrętny. Dobrze grabi? Odnośnik do komentarza
Ursusik914 0 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Akurat większość na tandemie nie ma skrętnych kółek, tylko zaczep skrętny. Dobrze grabi? Na grabienie nie narzekam, lecz jest sztywna co utrudnia pracę ,ale można się przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się