Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Pozostałe

10 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Sam tylko montowałem, robił ktoś inny osoba prywatna wykonanie super, do MTZ koszt to 3100 zł plus węże hydrauliczne i śruby do c-360 powinien być trochę tańszy.

Jeśli masz zamiar dużo na nim wozić to przykręć go solidniej do ciągnika. Dorób długie ramy aż do otworów w obudowie sprzęgła. Bo będzie siadał na śrubach pomału.

Mam taki sam w moim 820,solidne wykonanie po zamocowanie na nim kolumny z widlaka i założeniu 1,5 T na widły ,siłowniki już nie poradziły z podniesieniem ciężaru,ale i konstrukcja nie ucierpiała, do hydrauliki założyłem zawór dławiący aby ramiona TUZ-a nie leciały od razu z ciężarem na dół.

Mam lagi do pługa śnieżnego grubsze i się zaczęły krzywić nad osią a przykręcone aż do skrzyni.

To wina ciężaru po części. Z pługiem są tąpnięcia uderzenia w przeszkody. One to krzywią w połączeniu z masą zawieszoną.

Jeśli nie narazi podnośnika uderzenia i tąpnięcia to teoretycznie nic mu nie powinno być. tak jak u ciebie. Nie ganiasz z balastem na osi 40 na godzinę.

Do pracy przednim tuzem wajchę od hydrauliki ustawiam na pływającym (maks do przodu)to pozwala na uniknięci awarii TUZ-a,sprawdziło się przy przednim wale gdy wskakiwał na wysokie miedze.i też z zimowym pługiem (a miałem taki montowany na czołownicy jak w ciężarówkach patrz moja galeria)

No widzisz. A mi płaskowniki 180x18 mm się pogięły. Tyle że z pługiem około 600 godzin było zrobione po drogach a jest okrutnie ciężki. Nie wspominając o placach. Wzmocniłem to zastrzałami i nad osią dołożyłem płaskownik. Już się nie skrzywi.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×