gregorius 123 Opublikowano 23 Października 2013 szkoda, że filter od 1025 się nie mieści... teraz troche dawke podkręć to będziesz miał pałera Odnośnik do komentarza
SZYMANOX 480 Opublikowano 23 Października 2013 Sporo powietrza wozisz od maską ,Powrót oleju masz do korka? U mnie to chyba gdzieś do filtra idzie jak dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 23 Października 2013 tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 23 Października 2013 dawke juz podkreciłem, sruba poszla prawie o obrót, zobaczymy jak w polu bedzie bo na pusto to az go wyrywa. Tak , powrot mam do korka , waz fi 20 w srodku , wszystko ladnie splywa , fabrycznie powrot powinien byc do takiego kroćca przykreconego do bloku na 4 sruby ale mi sie nie chcialo wiercic i gwintowac, zobaczymy czy ten patent sie sprawdzi . przed turbine wkrecony jest czujnik podcisnienia , kontrolka sie nie swieci czyli wyglada ze jest okej, zobaczymy jak w ciezkiej pracy bedzie Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 24 Października 2013 Odwrotnie masz tą rurke z czujnikiem od filtra Odnośnik do komentarza
gregorius 123 Opublikowano 24 Października 2013 tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza a czemu ma nie starczyć pronar 82TSA czy MTZ 952- 82TS, takie same filtry maja jak wolnossące, czyli starcza, u mnie jeszcze nigdy w życiu czujnik podciśnienia się nie zaświecił także jest ok 1025 już większy filtr ma ale tam się zmieści bo inna skrzynia jest i lekko dłuższy jest Odnośnik do komentarza
gregorius 123 Opublikowano 24 Października 2013 tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza a czemu ma nie starczyć pronar 82TSA czy MTZ 952- 82TS, takie same filtry maja jak wolnossące, czyli starcza, u mnie jeszcze nigdy w życiu czujnik podciśnienia się nie zaświecił także jest ok 1025 już większy filtr ma ale tam się zmieści bo inna skrzynia jest i lekko dłuższy jest Odnośnik do komentarza
tomek1025 0 Opublikowano 24 Października 2013 tylko w belarusie 952 podkręć obroty na 2200 i daj go ciężkiej roboty to się od razu kontrolka zapali Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 24 Października 2013 Odwrotnie masz tą rurke z czujnikiem od filtra wiem , filtr ma uchwyty i wchodzi tylko w 2 pozycjach , albo tak jak byl , albo tak jak jest teraz. A co do powietrza to u mnie silnik kreci do 2400-2500 rpm , pojdzie w orke zimowa i wszystko wyjdzie. Jak bedzie sie palic kontrolka bede myslal nad innym filtrem. Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 24 Października 2013 82 TSA ma taki sam a jest doładowany i jest ok Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 24 Października 2013 wazne jest aby filtr byl czysty w srodku , piachu i syfu nie bylo , regularna wymiana oleju i czyszczenie. Odnośnik do komentarza
tomek1025 0 Opublikowano 24 Października 2013 a turbina jest od 82tsa czy od 1025 Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 24 Października 2013 Turbina to TKR 6-01. Takie na pewno sa w Pronarach 82TSA a jakie sa w 1025 to ktos by musial sprawdzic dokaldnie , czy siedzi tam TKR 6 czy TKR 7. bo wg. opisu ktory gdzies czytalem to "7" siedza w 6 cylindrowych , ale na 100 % nie powiem. Odnośnik do komentarza
tomek1025 0 Opublikowano 25 Października 2013 a gdzie to sprawdzić to ja w swoim zobaczę Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 25 Października 2013 na "zimnej" stronie turbosprezarki czyli tej co pcha powietrze do silnika z tylu jest taka ala tabliczka a raczej miejsce z wybitym symbolem . Popatrz dobrze a na pewno znajdziesz. Odnośnik do komentarza
padre1989 13 Opublikowano 1 Listopada 2013 gówno prawda ze 952 ma taki sam filtr jak wolnossacy. ...filtr jest wiekszy od 952 o ok 2 cm..... Odnośnik do komentarza
audi80b4 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 ja też w swoim belarusie 952 miałem problem kontrolka zapalała się w około 1900-2000 obrotów i dałem większy kapturek ten od 1025 i problem znikł kontrolka się nie zapala więc pewnie ten kapturek jest za mały Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 10 Listopada 2013 zdejme kapturek i zobacze jak bedzie bez . Jak pomoze to bede kombinowal , moze jakos tego przerobie. Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 26 Listopada 2013 Troche zabawy szlifierka i jakos udalo mi sie obrocic filtr , srebrna rurka przekrecona, czujnik teraz na gorze, kolanko wywalone , maska troszke obnizona , zrobione praktycznie jak w oryginale, plastikowy kapturek tez przerobilem . Teraz bede staral sie znalesc inny filtr i pomysle nad intercoolerem . Fajnie podszedl by z forda focusa bo ma takie same srednice wlotu i wylotu jak rura turbo-kolektor czyli 55 mm. a do modyfikacji wiele nie potrzeba ale o tym pomysle na wiosne Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się