Skocz do zawartości

Fendt 711 Vario



silnik Deutz BF6M2013 24V uszkodzona uszczelka głowicy kompresja w płynie i uszkodzenie samej głowicy

Co widzimy na zdjęciu Fendt 711 Vario?

Ciągnik Fendt 711 Vario, zasilany silnikiem Deutz o mocy 145 KM, ukazany podczas naprawy głowicy silnika. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 6.1 L zapewnia niezawodną moc i wydajność w pracy polowej, co jest kluczowe dla zadań wymagających precyzyjnego sterowania, oferowanego przez bezstopniową skrzynię biegów Vario. Obraz sugeruje intensywne prace serwisowe nad kluczowymi komponentami, co podkreśla znaczenie regularnej konserwacji dla utrzymania optymalnych osiągów. Dzięki zaawansowanej technologii i solidnej konstrukcji, Fendt 711 Vario jest często wybieranym rozwiązaniem dla rolników ceniących efektywność i niezawodność.


Rekomendowane komentarze

Na mój gust to jakas wada fabryczna. Tak jak piszą wyżej ludzie po 20 lat jeżdżą autami na jedym płynie. Chociaż nie powinni. I nic się nie dzieje a to przecież nie stary ciągnik.

To się stało przy 5 i 6 cylindrze? Jak wygladają ostatnie cylindry? Ciekawi mnie jak te nowe silniki radzą sobie z chłodzeniem ostatnich cylindrów?

Widziałem kilka juz starszych egzemplarzy. O ile pierwsze 4 tuleje wygladały dość przyzwoicie o tyle ostatni to był dramat. 5 powiedzmy po środku. Zastanawia mnie dlaczego konstruktorzy szkodują kawałka rury tak, aby powrót cieczy z chłodnicy był nie na początku silnika a powiedzmy na środku czy końcu bloku. Widać,że ten z fendta to nowszakonstrukcja dlatego pytam. Niedługo czeka mnie zdjęcie głowicy w mf 4270 z 7 tys mth. Zobaczymy czy zasada sie potwierdzi. Boje się, że tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v