center 11 Opublikowano 9 Września 2013 Po ilu mth? jaka przyczyna ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1283680
mariusz(ZDUN) 331 Opublikowano 9 Września 2013 Coś koło 8000 po prostu starość i nie stosowanie się do wymiany płynów ustrojowych, co doprowadziło do korozji uszczelki Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1283699
Karol323 111 Opublikowano 10 Września 2013 Bywa. Jaki koszt naprawy? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1283736
misiulek 16 Opublikowano 10 Września 2013 Słyszałem, że te silniki przy stosowaniu się do zaleceń producenta przepracowują po 15-20 tys mtg bez większych napraw. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1283755
adikpl1 259 Opublikowano 10 Września 2013 Czyli nie wymienianie na czas olejów, czy też również płynowi chłodniczemu należy poświęcić uwagę? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1283917
mariusz(ZDUN) 331 Opublikowano 11 Września 2013 i to dużą, ponieważ płyn się starzeje traci uszlachetniacze, i pojawia się korozja i tu jest widoczny właśnie skutek tego czyli zgnita uszczelka pod głowicą Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1284309
Gość mirek37 Opublikowano 11 Września 2013 jeśli to miało by się stać od starego płynu to w takim przypadku większość samochodów i ciągników podzieliło by to samo Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1284515
mariusz(ZDUN) 331 Opublikowano 12 Września 2013 nie koniecznie wystarczy zę uszczelka była żle fabrycznie położona, lub jakaś inna przyczyna się do tego dołaczyła i taki jest skutek Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1284910
hubertuss 5544 Opublikowano 13 Września 2013 Na mój gust to jakas wada fabryczna. Tak jak piszą wyżej ludzie po 20 lat jeżdżą autami na jedym płynie. Chociaż nie powinni. I nic się nie dzieje a to przecież nie stary ciągnik. To się stało przy 5 i 6 cylindrze? Jak wygladają ostatnie cylindry? Ciekawi mnie jak te nowe silniki radzą sobie z chłodzeniem ostatnich cylindrów? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1285049
center 11 Opublikowano 13 Września 2013 dlaczego tak sadzisz że sobie źle radzą bo dalej od chłodnicy i wyższa temperatura ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1285094
hubertuss 5544 Opublikowano 13 Września 2013 Widziałem kilka juz starszych egzemplarzy. O ile pierwsze 4 tuleje wygladały dość przyzwoicie o tyle ostatni to był dramat. 5 powiedzmy po środku. Zastanawia mnie dlaczego konstruktorzy szkodują kawałka rury tak, aby powrót cieczy z chłodnicy był nie na początku silnika a powiedzmy na środku czy końcu bloku. Widać,że ten z fendta to nowszakonstrukcja dlatego pytam. Niedługo czeka mnie zdjęcie głowicy w mf 4270 z 7 tys mth. Zobaczymy czy zasada sie potwierdzi. Boje się, że tak. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1285246
AGRIRAPID 15 Opublikowano 31 Grudnia 2014 zobaczcie do mnie do galerii na głowicę od Fendta 936 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453522-fendt-711-vario/#findComment-1628256
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się