XMK13 411 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 411 2261 Prezentuje się WSPANIALE!!! 5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
japycz17 53 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 53 370 Najładniejszy ze wszystkich wystawionych Ursusów Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mekiss 31 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 31 153 Co z tego ze jest ladny jak dalej nie dostal skrzyni z polbiegami ,ja nie wiem czy oni to robia specjalniezeby go nie sprzedawac czy co Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 257 4525 Zgadzam się z Wami w pełnej rozciągłości, ale ten czarny wlot na masce zastąpiłbym takimi jak to teraz zrobili w serii H Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 411 2261 Półbiegi są, tylko mechaniczne (taki drugi reduktor jak to było w 11024). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mekiss 31 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 31 153 Oczywiscie trzeba uzywac sprzygla to tych polbiegow ,jak oni chca konkurowac z Zetorem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 411 2261 W 10014T są półbiegi elektrohydro., a za jakiś czas dadzą i tu takie półbiegi! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 411 2261 Ten model miał dodatkowo podgrzewane lusterka i kamerę z tyłu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Marzec 10, 2013 Never Cut My Wings 154 3746 No nie powiem, nawet nawet na fotkach wygląda Skrzynia jest taka sama jak w Farmtracu 685/690? Posiada ktoś jakieś dane techniczne tego modelu? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mirek767 46 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 46 1014 Jak będzie połowę tańszy od zetora, to może i ktoś go kupi bo inaczej to sensu nie widzę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
HIlary 4 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 4 767 A ja uwazam,ze to najlepszy Ursus , smiało może konkurowac z zetorem i innymi konkurentami Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mirek767 46 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 46 1014 Tylko że Forterra to już sprawdzona konstrukcja która jest jedynie systematycznie unowocześniana; a to to po prostu składak który z jakimkolwiek ursusem ma prawdopodobnie tyle wspólnego co NH z JD. Powinno być na niego chociaż ze 3 lata gwarancji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
masseyferguson6140 5 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 5 1451 Podstawa w ciągnikach tej mocy to układy elektrohydrauliczne. Skupiają się na wizualnych szczegółach. Dziwna jest ta polityka Ursusa, łatwiej zmienić maskę kabinę światła, niż przekładnie. Pozostała po potędze tylko nazwa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
HIlary 4 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 4 767 kiedy w sprzedaży?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotreq8011 93 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 93 1542 No fakt przy 110km to półbiegi elektro mogłby by już być ale poniżej 100 km to czemu nie? Farmtraki jakoś się sprzedają bez tej pieruńskiej elektroniki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 411 2261 Ten Ursus jest złożony z markowych i sprawdzonych podzespołów, a jak poczekamy to elektrohydro. też włożą! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
locke 293 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 293 3620 Ty to on ma silnik110 KM ??!!! Ja myślałem że on ma 130 KM O_o Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 411 2261 Dokładniej 113KM. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris14 267 Napisano Marzec 11, 2013 Zaawansowany 267 8517 Dane techniczne, Ursus 11034: Silnik Perkins 854E Euro 3B- 113KM przy 2200obr, 450Nm przy 1600obr, 3,4l pojemności, filtr cząstek stałych. Pojemność zbiornika paliwa- 180l Układ napędowy- Carraro Sprzęgło- dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM Skrzynia przekładniowa- 24x24 synchronizowana z reduktorem trzystopniowym i synchronizowanym rewersem Most napędowy tylni- z blokadą hydrauliczną i zwolnicami planetarnymi Most napędowy przedni- Carraro z elektrohydrauliczną blokadą Prędkość maksymalna- 40km/h WOM- niezależny 540 (przy 1893 obr/min)/1000 (przy 1900 obr/min) + WOM zależny Podnośnik- sterowany EHR Wydatek pompy hydraulicznej- 62l/min Ciśnienie nominalne w układzie hydraulicznym- 19MPa Maksymalny udźwig podnośnika- 4500kg Rozdzielacz hydrauliki- trzysekcyjny (6 szybkozłączy) Układ kierowniczy- hydrostatyczny Hamulce robocze- tarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie Hamulec postojowy- mechaniczny, sterowany ręcznie Koła przednie/tylnie- 420/70R24, 520/70R34 Rozstawy kół: przód- 1630-1970, tył 1620-2325mm Zaczepy- Scharmuller i przedni holowniczy Kabina- bezpieczna, komfortowa, dwudrzwiowa Wyposażenie podstawowe- ogrzewanie Długość/Szerokość/Wysokość- 4000/2200/2750mm Prześwit- 380mm Masa bez obciążników- 4100kg Obciążniki przód/tył- 260kg/- W wyposażeniu standardowym- instalacja sterowania hamulców pneumatycznych przyczep Opcje- przedni TUZ, przedni WOM, klimatyzacja, obciążniki przednie 180kg, obciążniki tylne 200kg Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zychu 6 Napisano Marzec 11, 2013 Użytkownik 6 59 kris skąd masz te dane Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris14 267 Napisano Marzec 11, 2013 Zaawansowany 267 8517 Z ulotki z nowościami Ursusa były do wzięcia na stoiskach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się