Ursus 11034
 

Ursus 11034

  • 5436 wyświetleń

cool.png


Informacje o zdjęciu Ursus 11034


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mekiss
  • 31 153

Co z tego ze jest ladny jak dalej nie dostal skrzyni z polbiegami ,ja nie wiem czy oni to robia specjalniezeby go nie sprzedawac czy co

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

Zgadzam się z Wami w pełnej rozciągłości, ale :P ten czarny wlot na masce zastąpiłbym takimi jak to teraz zrobili w serii H

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 411 2261

Półbiegi są, tylko mechaniczne (taki drugi reduktor jak to było w 11024).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mekiss
  • 31 153

Oczywiscie trzeba uzywac sprzygla to tych polbiegow ,jak oni chca konkurowac z Zetorem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 411 2261

W 10014T są półbiegi elektrohydro., a za jakiś czas dadzą i tu takie półbiegi!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 411 2261

Ten model miał dodatkowo podgrzewane lusterka i kamerę z tyłu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

No nie powiem, nawet nawet na fotkach wygląda :) Skrzynia jest taka sama jak w Farmtracu 685/690?


Posiada ktoś jakieś dane techniczne tego modelu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mirek767
  • 46 1014

Jak będzie połowę tańszy od zetora, to może i ktoś go kupi bo inaczej to sensu nie widzę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • HIlary
  • 4 767

A ja uwazam,ze to najlepszy Ursus , smiało może konkurowac z zetorem i innymi konkurentami

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mirek767
  • 46 1014

Tylko że Forterra to już sprawdzona konstrukcja która jest jedynie systematycznie unowocześniana; a to to po prostu składak który z jakimkolwiek ursusem ma prawdopodobnie tyle wspólnego co NH z JD.


Powinno być na niego chociaż ze 3  lata gwarancji. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyferguson6140
  • 5 1451

Podstawa w ciągnikach tej mocy to układy elektrohydrauliczne. Skupiają się na wizualnych szczegółach. Dziwna jest ta polityka Ursusa, łatwiej zmienić maskę kabinę światła, niż przekładnie. Pozostała po potędze  tylko nazwa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotreq8011
  • 93 1542

No fakt przy 110km to półbiegi elektro mogłby by już być ale poniżej 100 km to czemu nie? Farmtraki jakoś się sprzedają bez tej pieruńskiej elektroniki :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 411 2261

Ten Ursus jest złożony z markowych i sprawdzonych podzespołów, a jak poczekamy to elektrohydro. też włożą!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • locke
  • 293 3620

Ty to on ma silnik110 KM ??!!! Ja myślałem że on ma 130 KM O_o

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris14
  • 267 8517

Dane techniczne, Ursus 11034:


Silnik Perkins 854E Euro 3B- 113KM przy 2200obr, 450Nm przy 1600obr, 3,4l pojemności, filtr cząstek stałych.


Pojemność zbiornika paliwa- 180l


Układ napędowy- Carraro


Sprzęgło- dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM


Skrzynia przekładniowa- 24x24 synchronizowana z reduktorem trzystopniowym i synchronizowanym rewersem


Most napędowy tylni- z blokadą hydrauliczną i zwolnicami planetarnymi


Most napędowy przedni- Carraro z elektrohydrauliczną blokadą


Prędkość maksymalna- 40km/h


WOM- niezależny 540 (przy 1893 obr/min)/1000 (przy 1900 obr/min) + WOM zależny


Podnośnik- sterowany EHR


Wydatek pompy hydraulicznej- 62l/min


Ciśnienie nominalne w układzie hydraulicznym- 19MPa


Maksymalny udźwig podnośnika- 4500kg


Rozdzielacz hydrauliki- trzysekcyjny (6 szybkozłączy)


Układ kierowniczy- hydrostatyczny


Hamulce robocze- tarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie


Hamulec postojowy- mechaniczny, sterowany ręcznie


Koła przednie/tylnie- 420/70R24, 520/70R34


Rozstawy kół: przód- 1630-1970, tył 1620-2325mm


Zaczepy- Scharmuller i przedni holowniczy


Kabina- bezpieczna, komfortowa, dwudrzwiowa


Wyposażenie podstawowe- ogrzewanie


Długość/Szerokość/Wysokość- 4000/2200/2750mm


Prześwit- 380mm


Masa bez obciążników- 4100kg


Obciążniki przód/tył- 260kg/-


W wyposażeniu standardowym- instalacja sterowania hamulców pneumatycznych przyczep


Opcje- przedni TUZ, przedni WOM, klimatyzacja, obciążniki przednie 180kg, obciążniki tylne 200kg 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris14
  • 267 8517

Z ulotki z nowościami Ursusa :) były do wzięcia na stoiskach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj