Antoniii 1 Napisano Marzec 10, 2013 Nowicjusz 1 12 W maju albo w czerwcu tego roku ma być już w sprzedaży:D Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bboyUrsus 10 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 10 125 No oby tak było Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mattti 456 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 456 1961 Super te błotniki wyglądają Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pitero16 3 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 3 166 Silnik Sisu ;D Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Marzec 10, 2013 Never Cut My Wings 154 3746 Super te błotniki wyglądają Wygląd, wyglądem ale jeśli są z twardego nieelastycznego tworzywa to nie wróżę im nadzwyczaj długiej żywotności:unsure: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
danieloz22 20 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 20 100 Delikatnie mi to mocownie zbiorniczka wygląda. Wogule tak na wierzchu, w sumie są tacy artyści któży to urwą. I jak do tego tur'a zamontować. Na przodzie samym, czy kombinowac z omijaniem zbiornika. Ale myślę że to poprawią. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
locke 293 Napisano Marzec 10, 2013 Zaawansowany 293 3620 Gdzie do takiego ciągnika tur.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5592 Napisano Marzec 11, 2013 Zaawansowany 5592 8394 jaka piękna postępowa....prowizorka..hehehehehehe widać,że "fachowcy" z "Ursusa" godzinami siedzą przy tych traktorach i myśla...."co by tu jeszcze zpieprzyć panowie, co by tu jeszcze zpieprzyć"....to chyba Wojciech Młynarski śpiewał z 20 lat temu jak nie lepiej....tyle lat minęło a tekst dalej aktualny B) src="http://www.agrofoto.pl/forum/public/style_emoticons/default/cool.png"> Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 11, 2013 Zaawansowany 411 2261 Postęp jest, bo do tej pory nie używano w Ursusach tej technologii, a chociażby taki Zetor wcale jej nie używa. Prowizorycznie trochę to wygląda, ale gdzieś ten zbiornik już wisiał, bo sami go na pewno nie zrobili. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Marzec 11, 2013 Zaawansowany 257 4524 Tyle, że Zetor już spełnia 3B z użyciem filtra cząstek stałych Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 11, 2013 Zaawansowany 411 2261 Ale AdBlue nie ma... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Marzec 11, 2013 Zaawansowany 257 4524 I chwała Zetorowi za to Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
hebel1224 1 Napisano Marzec 11, 2013 Użytkownik 1 78 zetor nie ma ale za to ma tyle mocy co kot naszczał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Antoniii 1 Napisano Marzec 17, 2013 Nowicjusz 1 12 Ursus też nie ma ale z tego co wiem i z tego co wyczytałem to ad blue jest dozowany z paliwem i CO2 jest spalane w komorze spalania motoru a dpf działa dopiero pod wpływem wysokiej temp. i silniki te które mają dpf żeby mógł pracować przyzwoicie musi ten filtr odpowiednio nagrzać bo CO2 jest spalane w nim a więc silnik zwiększa za to dawkę spalania i trzyma motor na wytężonej pracy .Moim zdanie obydwa rozwiązania są jednakowe bo koszt tych rozwiązań jest podobny tylko że filtr dpf zmienia się tak jak katalizator a ad blue tylko się dolewa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
XMK13 411 Napisano Marzec 20, 2013 Zaawansowany 411 2261 AdBlue jest trochę lepsze z racji mniejszej ceny tego czynnika, względem ceny paliwa, a czynnik ten jest dozowany razem z paliwem, więc koszty "mieszanki paliwowej" są trochę mniejsze. Dodatkowo ten system nie wpływa na moc silnika. DPF zazwyczaj wymaga wypalania sadzy, które go oczyszcza, co osiąga się właśnie dzięki dawkowaniu większej ilości paliwa, to jednak wpływa na wzrost spalania. Tak więc większą ekonomiczność osiąga AdBlue. Przynajmniej tyle wiem... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 27, 2013 Zaawansowany 257 4524 Źle wiecie. AdBlue nie jest dozowany wraz z paliwem tylko bezpośrednio do katalizatora SCR, w którym są oczyszczane spaliny. Co do DPF to DLG określiło jego wpływ na spalanie paliwa na poziomie mniejszym niż 1% http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/JohnDeere_Systemtest.pdf Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się