Ursus 15014 - zbiornik na AdBlue
 

Ursus 15014 - zbiornik na AdBlue

  • 5946 wyświetleń

Postępowo...


Informacje o zdjęciu Ursus 15014 - zbiornik na AdBlue


Rekomendowane komentarze

  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Super te błotniki wyglądają :)

 

Wygląd, wyglądem ale jeśli są z twardego nieelastycznego tworzywa to nie wróżę im nadzwyczaj długiej żywotności:unsure:

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • danieloz22
  • 20 100

Delikatnie mi to mocownie zbiorniczka wygląda. Wogule tak na wierzchu, w sumie są tacy artyści któży to urwą. I jak do tego tur'a zamontować. Na przodzie samym, czy kombinowac z omijaniem zbiornika. Ale myślę że to poprawią.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394

jaka piękna postępowa....prowizorka..hehehehehehe

widać,że "fachowcy" z "Ursusa" godzinami siedzą przy tych traktorach i myśla...."co by tu jeszcze zpieprzyć panowie, co by tu jeszcze zpieprzyć"....to chyba Wojciech Młynarski śpiewał z 20 lat temu jak nie lepiej....tyle lat minęło a tekst dalej aktualny B) src="http://www.agrofoto.pl/forum/public/style_emoticons/default/cool.png">

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 411 2261

Postęp jest, bo do tej pory nie używano w Ursusach tej technologii, a chociażby taki Zetor wcale jej nie używa. Prowizorycznie trochę to wygląda, ale gdzieś ten zbiornik już wisiał, bo sami go na pewno nie zrobili.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4524

Tyle, że Zetor już spełnia 3B z użyciem filtra cząstek stałych

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Antoniii
  • 1 12

Ursus też nie ma ale z tego co wiem i z tego co wyczytałem to ad blue jest dozowany z paliwem i CO2 jest spalane w komorze spalania motoru a dpf działa dopiero pod wpływem wysokiej temp. i silniki te które mają dpf żeby mógł pracować przyzwoicie musi ten filtr odpowiednio nagrzać bo CO2 jest spalane w nim a więc silnik zwiększa za to dawkę spalania i trzyma motor na wytężonej pracy .Moim zdanie obydwa rozwiązania są jednakowe bo koszt tych rozwiązań jest podobny tylko że filtr dpf zmienia się tak jak katalizator a ad blue tylko się dolewa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 411 2261

AdBlue jest trochę lepsze z racji mniejszej ceny tego czynnika, względem ceny paliwa, a czynnik ten jest dozowany razem z paliwem, więc koszty "mieszanki paliwowej" są trochę mniejsze. Dodatkowo ten system nie wpływa na moc silnika. DPF zazwyczaj wymaga wypalania sadzy, które go oczyszcza, co osiąga się właśnie dzięki dawkowaniu większej ilości paliwa, to jednak wpływa na wzrost spalania. Tak więc większą ekonomiczność osiąga AdBlue. Przynajmniej tyle wiem...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj