Skocz do zawartości

Ursus C-360

URSUS52

Ogrzewanie ... W 10 minut jest ciepło cool.png

  • Like 1


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Adamek21
  • 16 143

Gdzie można kupić obicie błotników ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS52
  • 7 192

@daro090 Dzięki .

@Adamek21 Takie obicie błotników to masz z kabinami które mają błotniki . 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ziomek1994
  • 3 351

Z czego jest ta nagrzewnica bo szukam małej ale wydajnej do ciapka ;p

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mars10
  • 190 958

dołaczam sie do pytania powyzej , czysciutko w srodku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DK94
  • 190 1214

Coś słabo nagrzewa, mi na standardowym rozwiązaniu ursusa bez nagrzewnicy po 10 minutach dmucha mi ciepłem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 4718zetor
  • 46 1342

Kładz gumowa wykladzine na podloge i bedzie git majonez :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS52
  • 7 192
@Ziomek1994 i @mars10 Dokładnie nie pamiętam ale od jakiejś renówki . Dzięki .
@DK94 Ja mam już ciepło w środku kiedy tobie dopiero dmucha .
@4718zetor A po co gumowa wykładzina , dywan lepszy bo po pierwsze , jest cieplej , po drugie jak się zabrudzi to po odkurzam , po trzecie but się tak nie ślizga .


Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1145 8632

Coś słabo nagrzewa, mi na standardowym rozwiązaniu ursusa bez nagrzewnicy po 10 minutach dmucha mi ciepłem.

 

Ale popatrz jaka kabine masz a jaką on a ciepło idzie góry on ma 2x wiekszą więc się nie dziw

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1145 8632

Bardzo  ładnie w środku trochę  widoczność gorsza jest ale git ogólnie.Bardzo ładny ten czerwony na masce tak trzymaj

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS52
  • 7 192

Coś słabo nagrzewa, mi na standardowym rozwiązaniu ursusa bez nagrzewnicy po 10 minutach dmucha mi ciepłem.

 

Ale popatrz jaka kabine masz a jaką on a ciepło idzie góry on ma 2x wiekszą więc się nie dziw

 

ale teraz do kogo piszesz ??? do mnie czy do DK94 ???

 

jaka gorsza widocznośc ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MIKOLAJ276
  • 84 1187

wnetrze zadbane :D 
gdzie sie podziało twoje zdjecie z tłumnikiem


 


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 816 9270

Pewnie chodzi o to że nagrzewnica zasłania trochę prawe koło...Ja mam jeszcze wyżej zamontowaną nagrzewnicę i w niczym mi to nie przeszkadza. Z tej perspektywy tak się wydaje ale pewnie jak się siedzi na siedzeniu to dobrze widać. 


 


Bardzo fajnie masz w środku:) Tak dziko bez komina ale widoczność dużo lepsza:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1307 6580

Wystarczy taka nagrzewnica z VW lub skody na alledrogo 20-25zł i do tego 2 wiatraczki komputerowe 12x12cm , ze zdrowym termostatem powinno być git

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.