Skocz do zawartości

John Deere 6930


MarcoWzu

jeden z najładniejszych listopadowych dni...a on stoi i nic nie robi....wink.png




Rekomendowane komentarze

miały być Micheliny ale niestety wyszło jakieś nieporozumienie i są takie ale myślę że te też są dobre... rozmawiałem z paroma użytkownikami to nie narzekają...

Odnośnik do komentarza

W pełnym słońcu super się prezentuje:)  Trzeba mu było zostawić jakąś działkę do zorania, by się rozgrzał trochę przed zimą ;)

Odnośnik do komentarza

miały być Micheliny ale niestety wyszło jakieś nieporozumienie i są takie ale myślę że te też są dobre... rozmawiałem z paroma użytkownikami to nie narzekają...

 

Uwierz że Michelin się chowają do tych, szybkie zużycie i w ogóle jakieś miękkie  tamte opony.

 

Odnośnik do komentarza

Tak w 6920 mieliśmy przez 7 lat, zero przebicia (a po takich wertepach nieraz jeździł), komfort jazdy przede wszystkim, nie było słychać że ciągnik "jedzie po asfalcie", nie było tak czuć dużych dziur. No cóż nic tylko polecić;)

Odnośnik do komentarza

W Nce mamy Conti i po niespełna 400h było już parę pęknięć na przedniej oponie. Teraz jest 490h, opona cała popękana a serwis póki co umywa ręce... I podobno to nie jedyny taki przypadek.

Odnośnik do komentarza

rozmawiałem z dealerem jednej z czołowych marek ciągników to mówił ze w hierarchii opon rolniczych do ciągników prym wiedzie Trelleborg a reszta marek jeden krok do tyłu . może jest i coś w tym .

Odnośnik do komentarza

jeśli jesteśmy przy oponach to jakie byście proponowali ciśnienie w oponach tak żeby ładnie chodziły w polu i po szosie dodam że opony to 540/650 i najcięższa maszyna na podośnik ok 2 ton....

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin

w zetorze na oponach pirelli/trelleborg miałem 1.2 fajnie sie jeździło


z tyłu na barumkach było 1.4


 


teraz mam 1.8 z tyłu a z przodu to nawet nie wiem ile, jeszcze pewnie na szkockim powietrzu jeździ :P

Odnośnik do komentarza

Jeśli będziesz Marku pracował w polu to nie przesadzaj z ciśnieniem. Moim zdanie 1.3 to już max. Natomiast w transporcie trochę więcej, ale osobiście to dobieram to tak, żeby nie robiła się buła z opony, ale też nie mniej niż te 1.3. W transporcie po porstu daje na oko :)

Odnośnik do komentarza

Tylko ze przy podniesionym plugu nawet na 1.6 robi sie lekka buła a jak opuścisz plug w ziemie opona nabita sie wydaje jak na zdjeciu a trakcja mniejsza szczegolnie na mokrej ziemi. Złotego srodka wiec chyba nie ma.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v