Skocz do zawartości

Zetor Major 80- wnętrze



Zapraszam






Rekomendowane komentarze

Z tą jakością podzespołów to nie jest tak, że odbiorca nie ma na to wpływu :) Mam kolegę który jest kontrolerem jakości w fabryce Thyssena i zależnie od odbiorcy przewidziane są różne dokładności wykonania np Audi życzy sobie w tym samym elemencie dokładność rzędu 0,6 mm a PSA wystarcza 2 mm, oczywiście wiąże się to z ilością odrzutów z taśmy, co zwiększa koszty produkcji. Miejsce produkcji też ma duże znaczenie, bo znowuż koleżanka pracująca w Faurecii mówiła, że odbierajądużo gorszy towar tego samego asortymentu z Słowacji niż z Polski.

Tak jak kolega wyżej określił- jakość zależy od tego co sobie życzy odbiorca.


 


Kolego @Adikpl- dzisiaj producentom nie opłaca się robić wszystkiego samemu od podstaw... jest firma co ma jedną specjalność, np Bosh Rexroth robi hydraulikę, to po co samemu kombinować, eksperymentować, tworzyć awaryjne niewypały, skoro można kupić gotowy produkt, sprawdzony, od kogoś kto się na tym zna.. A powrót starych Zetorów jest po prostu nierealny, chyba że ktoś kupi licencję i dokumentację, i zacznie sobie składać swoją markę..


 


Maxterry w to nie mieszajmy, bo do 2009 roku Zetor w praktyce wychodził z dołka.. W pierwszej kolejnosci skupili się na Proximie, teraz rozwijają Forterrę a na Maxterrę jeszcze poczekamy..

Tam się nie opłaca. Teoretycznie tak ale jak praktyka pokazuje często jest wręcz odwrotnie, pomimo tej globalizacji zamiast te maszyny tanieć albo utrzymywać cenę to ciągle jest drożej. Rozróżnijmy też to że są właśnie firmy co są ekspertem w pewnej dziedzinie ale nie koniecznie w innej i np. to że Carraro robi dobre przednie osie nie znaczy że przekładnie też będą podobnej jakości.


Co do kontroli jakości jeżeli firma będąca odbiorca danego podzespołu nie będzie posiadała odpowiedniego zaplecza technicznego pozwalającego na kontrolę tej jakości u siebie no to będzie lipa. 

Pronar P5 ma skrzynię i tylny most ZF-Steyr taką samą jak w serii Steyr M 9000 i raczej produkowana jest w Austrii. Przedni most to ZF do Brasil choć sporadycznie występowała Dana Italia a obecnie chyba przeszli na most turecki Hema.

 

Czyli co teraz P5 i P7 będą na tych samych mostach co Pol-mot H (Ursus):huh: src="http://www.agrofoto.pl/forum/public/style_emoticons/default/huh.png">

A wiesz może przypadkiem jak to jest z ciąnikami z mrągowa (tymi mniejszymi bo te większe to chyba samo co Pronar)?

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v