Informacje o zdjęciu Zetor Major 80- wnętrze




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 719 5031

Bo to nie przeszkadza, tą dźwignie mało co się używa. No ale ludzie nie mają się do czego doczepić więc wiesz...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal4610
  • 73 1635

ja sie nie czepiam ;) Mi sie ten traktor podoba ;) Wiem że rzadko sie używa tej dźwigni bo to od zmiany grup biegów :P Wydawało mi sie że w Farmtracach jest dłuższa, ale jeśli jest podobna to faktycznie nie jest źle tylko pewnie wina perspektywy zdjęcia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ZF9641
  • 17 279

 

 

Bez przesady,czy na forum nie można zjechać zetora ,bo zaraz jest szum.Sam mam zetora i sobie chwalę,ale ten major to chłam i lipa.Już to pisałem ,żeby kabina była czeska to ok. ale ta to naprawdę odstaje od oryginalnej zetorowskiej.W tym ciągniku zetorowski jest tylko silnik, reszta to składak o niewiadomej jakości.Za jakiś czas okaże się ,że składają go w kaliszu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • MODERATOR FORUM
  • danielhaker
  • 1500 13316

@ZF- to miał być taszy ciągnik więc nie oczekuj w nim czeskiej kabiny. No niestety. Jeśli chcesz czeską to masz Proximę i sprawa załatwiona, tyle że nie w tej cenie. Coś za coś.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ZF9641
  • 17 279

Tylko kabina od starego majora utrzymana w fajnym stanie ,jest ładniejsza i bardziej funkcjonalna.Majory słynęły z tego że jak zasypało w zimę ,to do kabiny można było zmieścić dziciaki z całej wioski i zawieść do szkoły.Odnośnie taniości to cenowo zbliżony do zielonego jelenia z serii E,a zgadnijcie który zrobi na znajomych lepsze wrażenie jak sobie kupicie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 719 5031

Jeszcze napisz, że kupujesz ciągnik po to żeby zrobić wrażenie na sąsiadach...

 

 

 

Mnie osobiście nie obchodzi co sąsiedzi/znajomi myślą, jak kupuje ciągnik to ma spełniać moje kryteria a nie podobać się sąsiadom/znajomym.

 

 

 

 

Co do tego JD to porównaj sobie ceny części tego oto Zetora i ceny części JD - jakby po gwarancji coś się sypnęło. Wiele osób na to zwraca szczególną uwagę.

 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ZF9641
  • 17 279

Serie E jelenia jest meksykańska z kabiną naglaka.Odnośnie nowego majora,naprawdę zastanawia mnie sens zakładania polskiej kabiny,ile się da na tym zarobić[zaoszczędzić].Były przecieki w prasie ze strony zetora że powrócą do małych ciągników ,ale wynikało z nich że kupią małe silniki i zamontują do swoich ciągników .Wyszlo odwrotnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 131 3595

Seria E jest produkowana w INDIACH (do modelu 5075E) dopiero większe modele (5083E i 5093E) są produkowane w całości w meksyku, mniejsze mają faktycznie naglakowskie kabiny ale tak czy siak wolałbym tego Zetora przynajmniej skrzynie ma jakąś normalniejszą niz te małe 5E(9/3) biggrin.png

Większe modele to bardziej do Proximy należy porównywac niz do Majora tongue.png

 

 

Swoją droga ciekawi mnie gdzie sa produkowane podzespoły do tego Zetora oraz Farmtraca w Makaronlandzie czy gdzieś u Azjatów?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ZF9641
  • 17 279

Carrero ma kilka fabryk w chinach ,może wszystko przypływa w kontenerach i wciskają kit ,że europejskie podzespoły.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 131 3595

Carraro!!!


Niewiem właśnie pytam na moim bo Zetorze(5340) jest Italia a jak jest w tych nowych z niższej półki cenowej? Bo np. z tego co pamiętam Pronar P5 jeździ na podzespołach niemieckiego producenta ZF ale wyprodukowanych w Brazylii :D JD z serii 5E ma przedni most marki DANA (też chyba włoski producent) ale wyprodukowany w chinach :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ZF9641
  • 17 279

Producenci maszyn obniżają koszty szukając tańszych podzespołów ,niestety produkt finalny czyli sprzedawana maszyna jest coraz droższa-magia czy wyzysk?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 131 3595

 

 

Dla odbiorców programu emitowanego o 19:00 na TVP1 można by było tłumaczyc to magia ale dla mnie bardziej realna jest opcja 2 tongue.png

Tą "magię' zapewne zawdzięczamy po części programom Unijnym typu PROW

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 209 4205

Pronar P5 ma skrzynię i tylny most ZF-Steyr taką samą jak w serii Steyr M 9000 i raczej produkowana jest w Austrii. Przedni most to ZF do Brasil choć sporadycznie występowała Dana Italia a obecnie chyba przeszli na most turecki Hema.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ZF9641
  • 17 279

To znaczy że w obecnych '' ciekawych'' czasach rolnik poza wszystkimi specjalnościami wykorzystywanymi w gospodarstwie,powinien być detektywem aby wyśledzić skąd pochodzi jego maszyna.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agrotechnicZ165
  • 353 750

Jak szuka dziury w całym to tak...


 


Najlepsze jest to że na stronie Zetora na FB nie ma nic o Majorze. Jedynie na Zetor Polska jest kilka fot, co można zrozumieć że ten ciągnik jest przeznaczony na takie kraje jak Polska, gdzie może być następcą starych 5211-7745.


 


A to czy to od razu chłam to bym się wstrzymał z wypowiadaniem dopóki nie znajdą się pierwsi odbiorcy na AF którzy będą mogli się wypowiedzieć na ten temat. Jednak jakby nie patrzeć Zetor jest coraz mniej Zetorowy- prototyp Maxterry to jedynie silnik, maska i błotniki, a reszta to nic innego jak Agrotron M..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 209 4205
Szkoda, że Zetor zaczyna iść tą drogą co inni producenci kupując gotowe podzespoły od innych producentów przez co będą mieć mniejsza kontrolę nad ich jakością :(. Ta seria nie powinna nosić nazwy Major bo to wręcz zerwanie z tradycją montowania ciągników z podstawowych podzespołów własnej produkcji jak to dotychczas miało miejsce. Brak tu nawiązania do dawnych Majorów :(  Moim zdaniem seria Major powinna mieć skrzynię z reweresem i tylny most z URI model 92 oraz silnik 3-cylindrowy (pomniejszony o 1 cylinder silnik z proxy) o mocach od 55 do 70 koni i legendarną kabinę BK :D
Jeśli chodzi o Maxterrę to w 2011 został zbudowany 4 prototyp, a główne prace czescy inzynierowie skupiają nad Forterrą M2013 i Forterrą HD

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.